2014/09/18

Co W Plazie Piszczy? - Callie's Picks

Tym razem zajmę się nową dostawą do Callie's Picks. W kolekcji można znaleźć mnóstwo street'owych i grunge'owych ubrań i dodatków. Wszystko super, problem jest tylko jeden - większość z perełek już miałem i straciły na wartości, a ubrania w ulicznym stylu, na które czekam, nadal nie zostały przywrócone przez Callie (taa, gdyby ona jeszcze istniała) do plazy. Nie mniej jednak, trzeba przyznać, że dostawa jest naprawdę porządna i można znaleźć dla siebie sporo fajnych rzeczy. Ja najbardziej polecam koszule w kratę, swetry, okrycia wierzchnie i oczywiście dodatki. A Wy co macie w planach zakupić?


 Trzy poglądowe stylizacje:
1. Koszula - Callie's Picks | Top - AmyClaire | Szorty - Decades | Torba - Rio | Pasek - Wild Candy | Obcasy - DVF | Bransoletka - Rio | Czapka - Rio | Okulary - Decades

2. Sweter - Callie's Picks | Spódnica - Riviera | Stanik - Basics | Dół od bikini - Bird's Eye | Torba - Royalty | Bransoletka - Fallen Angel | Obcasy - Callie's Picks | Naszyjnik - PPQ Of Mayfair | Czapka - Bonjour Bizou | Okulary - Limited Edition

3. Top - Callie's Picks | Spódnica - Riviera | Dół od bikini - Bird's Eye | Stanik - Basics | Torebka - Gucci | Obcasy - Apres Ski | Bransoletki - Royalty | Okulary - Killah | Naszyjnik - Bonjour Bizou | Czapka - Original Future

Obkupiliście się w tej dostawie? Co myślicie o stylizacjach?


24 komentarze:

  1. Kupiłam już parę rzeczy. Fajne stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza stylizacja bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kupiłam już parę rzeczy, no i myślę że jeszcze na coś się skuszę.
    A co do stylizacji, to wszystkie piękne, najbardziej podoba mi się stylizacja 2

    SzarlotStar

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolekcja nie w moim stylu, wiec za wiele nie kupiłam.
    Podoba mi się pierwsza i o dziwo tylko ona.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne stylki, pierwsza najlepsza, ale tylko dlatego, ze nie przekonuja nas w kolejnych topy/swetry ;)
    Kupilysmy chyba tylko czapke. Ogolem mialysmy juz wisiorek (must have!) i buty, myslalysmy o nabyciu torby i swetra, ale na drugi chyba szkoda nam sd xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzecia stylizacja wygrała internety D:
    Zamierzam kupić mniej więcej to co poleciłeś :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Po prostu genialne stylizacje, ale najbardziej spodobala mi się druga! Ja osobiście kupiłam 3 rzeczy-sweter oversize, torbę/plecak i beanie. Ogólnie bardzo mi się spodobala kolekcja :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne stylizacje,kolekcja jest jedną z lepszych.

    misswiolet123

    OdpowiedzUsuń
  9. Stylizacje wielkie zaskoczenie !
    Kolekcja jak kolekcja :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie wiem dlaczego, ale ta kolekcja nie przyciągają mnie. Może kilka akcesoriów, które lubię. Piękne stylizacje, Mój ulubiony styl to pierwszy :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam koszulę, jak dla mnie perełka kolekcji. :-) Najbardziej spodobała mi się pierwsza, ale druga i trzecie również są śliczne. W każdej z nich coś się dzieje, wyglądają bardzo fajnie. Pierwsza to taka... w moim realnym stylu, haha :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Akurat tę koszulę z pierwszej stylki mam oryginalnie i nie użyłam jej od dwóch lat. XD
    Pierwsza stylizacja mi się najbardziej podoba, reszta też ładna!

    OdpowiedzUsuń
  13. Dostawa fajna, jedna z lepszych. Co do stylizacji to 1 jest najlepsza. Podoba mi się najbardziej :D
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja również nieźle się obkupiłam. Co prawda miałam już część ciuchów, ale nie dałam ze nie fortuny, więc nie płaczę. ;) Najbardziej ucieszyłam się na widok ciekawie skrojonego topu w kratkę. Akurat się za nim rozglądałam i byłam gotowa dać za niego znacznie więcej niż 15 sd. ;)

    Wszystkie stylki są świetne, choć żałuję, że jest ich tylko tyle. Bardzo chciałabym zobaczyć jak wykorzystasz szary sweter i wszystkimi zamieszczone tutaj buty. Czekam na kolejne posty :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Kurcze... wykupiłaś prawie wszystko ;o Chociaż nie powiem, ta kolekcja Calli's była jedną z najlepszych jak dotychczas. Sama wykupiłam bardzo dużo rzeczy.

    Co do stylizacji, to pierwsza bardzo mi się podoba - kocham kratę w każdym wydniu. Jenak reszta nie przypadła mi za bradzo do gustu - są trochę zbyt hipsterskie ;3

    sweetka123

    OdpowiedzUsuń
  16. Super kolekcja :) Najbardziej podoba mi się druga stylizacja, ale dwie pozostałe też są ładne :)
    ....Yellow....

    OdpowiedzUsuń
  17. A mi jakoś ta kolekcja do gustu nie przypadła. Mam kilka rzeczy, może jeszcze coś kupię.
    Stylizacje na plus :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. E tam zaraz 'obkupiłam', tylko dwie rzeczy, nigdy nie mam sd żeby kupować to wszystko co pokazujesz XD
    Podoba mi się druga stylizacja całkiem

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne stylizacje. Najbardziej mi się spodobał drugi outfit, bo bluzka z dziurami jest genialna! :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Och, ile rzeczy do kupienia, ile rzeczy... To dobrze, że mam sd :) Świetne stylizacje.

    OdpowiedzUsuń
  21. ta kolekcja cp, to na pewno najlepsza która sie pojawila ostatnimi czasy. jest pare rzeczy które skradly moje serce, jeszcze ich nie zakupilam,ale widnieja na mojej liscie must have. jezeli chodzi o stylizacje, to... jestem nieco rozczarowana. nie przypadly mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  22. Jedna z lepszych dostaw do tego sklepu. Kupiłam kilka rzeczy. Druga stylizacja najlepsza.
    LuluTelulu

    OdpowiedzUsuń