2014/09/14

Gouge away.

sukienka: LE | paski: LE + dior | kopertówka: chanel | buty: evil panda

27 komentarzy:

  1. Bardzo fajna stylka, swietnie dobralas pasek i buty!
    Wg nas pierwsza fryzura lepiej tu pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Różowe włosy wyglądają świetne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardziej podoba mi się druga wersja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialna stylizacja. Różowe włosy zdecydowanie na plus, te drugie kojarzą mi się z Cruellą z Dalmatyńczyków xd

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna! Fajne połączenie paska i butów.

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialnie <3 Obie wersje mają coś w sobie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow! Świetne! Ciężko jest ze sobą połączyć rózne desenie, a tobie się to udało ;) Jak dla mnie ta stylizacja jest naprawdę inspirująca ^^

    Mogłabyś ją zgłosić na konkurs do queens-of-fashion - tam jest chyba aktualnie taki konkurs na mieszane wzory na ubraniach... moiim zdaniem miałabyś duże szanse ;3

    sweetka123

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki! Zgłosiłam sie, ale chyba juz po czasie :<

      Usuń
  8. Ładna, ładna, tylko w tej drugiej nogi jak u kaczki xD

    OdpowiedzUsuń
  9. Buty i pasek idealnie do siebie pasują!
    Bardziej podoba mi się druga wersja :)
    ....Yellow....

    OdpowiedzUsuń
  10. Jest ślicznie, a obie fryzurki pasują i nie potrafię się nawet zdecydować. :c

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawe zestawienie wzorów. Mam wrażenie, jakby kwiaty na sukience i zebra na dodatkach wzajemnie się uzupełniały. Torebka sama w sobie jest świetna. Nie lubię tej drugiej fryzury, pierwsza wersja bardziej mi się podoba :-).

    OdpowiedzUsuń
  12. Sukienka jest sliczna jak i stylizacja. Podoba mi sie uzycie tych butow natomiast wyminilabym pasek na cienszy

    OdpowiedzUsuń
  13. ooo, świetna jest! Podoba mi się dopasowanie butów do paska, ideolo!

    OdpowiedzUsuń
  14. fajnie wykorzystałaś sukienkę, 2 pomysł świetny! włosy idealnie pasują do tej stylizacji :)
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniała stylizacja, taka minimalistyczna.

    SzarlotStar

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawa stylizacja.Sukienka jest piękna, a wiesz, jak go nosić. Podoba mi sie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Łałałałałałałałałałałałałałałałałał! :o
    Genialna stylizacja, cholernie Ci zazdroszczę tej sukienki :<

    OdpowiedzUsuń
  18. Genialna stylka. Bardzo podoba mi się dopełnienie jej biało-czarnymi dodatkami. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. świetne i oryginalne zestawienie. lubię stylizacje w których umiejętnie łączone są wzory, tobie to wyszło genialnie!

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudo, bardziej podoba mi się druga wersja

    OdpowiedzUsuń