2014/09/10

A headache or cephalalgia



Ostatnimi czasy za każdym razem, kiedy dodaję stylizację myślę sobie "no, ciekawe co tym razem im się nie spodoba". I zawsze komuś się nie podoba, z zaskakującą regularnością u poszczególnych osób. Odechciewa się publikowania, przecież dla wybitnych znawców, mędrców mody ciągle jest za mało/za dużo/za źle/za yukimi/zmieniłabym buty/nie ma torebki/kolory nie pasują.
Proponuję: zróbcie coś lepszego.
Dlatego wszystkim tym, o których wiem, że i tak z zasady się nie spodoba, bo to ja ją zrobiłam, chcę zadedykować tę piosenkę
Ale nagrody są zbyt kuszące, komentarz jest niemal nieodzowny. 

29 komentarzy:

  1. Jakoś mi się nie spodobało, chociaż połączenie spodni i bluzki niezłe (oprócz tego, że strasznie pogrubiają doll)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam te spodnie (i bardzo żałuję, że nie mam ich w swojej szafie), ale w tym wydaniu kompletnie mi się nie podobają. Pasek, spodnie i okularów wygląda świetnie i wszystko byłoby pięknie, gdyby nie okropna bluzka (jej krój zupełnie do mnie nie przemawia) oraz buty (potwornie deformują doll nogi, a już szczególnie tą wyprostowaną). :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bluzka ma ciekawy krój i jest genialna. Połaczenie jej ze spodniami bardzo mi się podoba. Jeśli chodzi o dodatki to okulary i pasek się sprawdzają natomiast nie podobają mi się buty.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bluzka od razu przyciągnęła moją uwagę, jest bardzo ładna, świetnie się wpasowała do stylizacji.
    Ja również uważam że, buty nie pasują tu najlepiej

    SzarlotStar

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko wygląda świetnie oprócz butów.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja bym wolała żeby się przyczepiali niż pisali nieprawdziwe opinie :)
    Co do stylizacji podoba mi się.

    misswiolet123

    OdpowiedzUsuń
  7. Baby co wam, kolory i buty są idealne, jak dla mnie czika bomba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Yukimi, nie przejmuj się - zawsze się coś komu nie podoba i jestem pewien, że nie tylko w Twoich stylizacjach. Moim zdaniem niesamowicie łączysz ubrania i Twoje zestawy nigdy nie są nudne :) Tym razem też mi się bardzo podoba, chyba nigdy nie wykorzystałbym tak dobrze tych spodni i butów - zwłaszcza w jednym i tym samym zestawie!
    Głowa do góry :)

    OdpowiedzUsuń
  9. A mi się bardzo podoba. Podoba mi się zwłaszcza połączenia geometrycznych wzorów, świetnie się razem komponują. Buty dobrane idealnie pod kolor zielonych pasków, okulary również wyglądają bardzo dobrze. Ach, no i rewelacyjna fryzura!

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się połączenie bluzki ze spodniami :) Zmieniłabym jednak buty i dodałabym może jakąś torebkę.
    Boska fryzura!
    ....Yellow....

    OdpowiedzUsuń
  11. Wiem, czasami też tak powiem. Nie mam jednak złych zamiarów, żeby zrobić Ci na złość.
    Mi się stylizacja podoba, jest genialna :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Kocham strukturę płaszcza, w ogóle zwyczajne. Spodnie również dodać więcej zabawy do stylizacji. Genialna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi tam się podoba. Uwielbiam takie nietypowe połączenie, ale ubolewam, że sama nie umiem tak tego dobrać. Stylizacja jest dobra, fajne połączenie. Nie warto się przejmować, zawsze będzie ktoś krytykować. Nie warto zwracać na to uwagi :)
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  14. Tym razem bardzo mi się podoba. Genialnie zestawiłaś spodnie z bluzką!

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna! Bardzo ciekawa, oryginalna bluzka, czy co to tam jest. Nie lubię tych okularów, ale tu nie aż tak bardzo bo ładnie się wpasowały w stylizację.

    OdpowiedzUsuń
  16. Te spodnie są zajebiste! Fajnie, że mam je w szafie! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne spodnie świetnie pasują tutaj te buty na które nie mam pomysłu. Według mnie twoje stylki są na naprawdę wysokim poziomie :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Według mnie każdy ma prawo do własnego zdania, więc dlaczego miałby go nie wyrazić tam, gdzie ma na to miejsce? Oczywiście może być i tak, że komuś się coś nie podoba już z przyzwyczajenia. Przyznam, że i mi się czasem w Twoich stylizacjach coś nie spodoba, ale podziwiam Twoją oryginalność i to, w jaki sposób łączysz ubrania, bo ja tego w życiu nie zrobiłabym lepiej. Ta stylizacja jest świetna! ♥ No i żałuję, że nie kupiłam tych butów XD

    OdpowiedzUsuń
  19. A ja jakoś nie zauważyłam, żeby te same osoby cały czas narzekały (chyba, że chodzi o mnie i nie patrzę na to w ten sposób)
    Masz duuużo większe doświadczenie w blogowaniu i robieniu stylizacji niż ja, dlatego dziwi mnie to, że nie wiesz, że komentarze pod stylkami nie ograniczają się jedynie do "genialna" i "cudowna". :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Z jednej strony masz racje, z drugiej nie. Jesli komus sie nie podoba to w sumie dlaczego nie mialby tego napisać? Choc rozumiemy, że może to być denerwujace. Na pewno wiele osob komentuje ze względu na nagrody, ale tak juz jest wszedzie.
    Nam sie srednio podoba - wszystko ok dobrane, ale to po prostu nie nasz styl. Raczej gustujemy bardziej w klasycznych stylkach, co nie znaczy, ze ta jest zla albo, ze my sie niby lepiej znamy na modzie - kazdy ma wlasny styl i tyle :D
    O tym trzeba pamietac. I o tym, ze stylka powinna sie przede wszystkim podobac Tobie, prawda? :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo mi się podobają twoje stylizacje, są bardzo oryginalne i zdecydowanie bardzo Yukimi :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Najlepiej zrobić stylizację only street style. Walić opinie ludzi, dodajesz to co się Tobie podoba a nie to co ma się podobać innym. Też często mam tak że kolory nie pasują, wzory nie pasują, ogólnie za dużo się dzieje, brak torebki. Ludzie chcą się ograniczać to niech się ograniczają ale tylko we własnym wyimaginowanym świecie. Mnie się stylizacja podoba, doll ma świetne kształty, nie jest wieszakiem. Ps. nie ma osób znających się na modzie, jest to indywidualność każdego człowieka, nawet jeżeli założy kalesony na głowę.

    OdpowiedzUsuń
  23. Podbiłaś moje serce :) Wymieszałaś po mistrzowsku kolory, desenie i jak zwykle wyszło z tego dzieło sztuki. Zastanawiam się co Ci siedzi w głowie, że wymyślasz takie rzeczy. Podoba mi się, że twarz jest tutaj jakby trochę z innego świata, ale łączy się z całością własnie tym kontrastem :D Nie wiem czy ktoś zrozumie co miałam na myśli, ale trudno.

    P.S. Nie przejmuj się tym, że niektórym się nie podoba. To twoje stylizacje, więc przede wszystkim mają podobać się Tobie. Tworzysz niebanalne rzeczy i to się nie podoba. Ale to dzieki takim jak Ty świat jest bardziej kolorowy i ciekawy :) W świecie mody do dziś nic by się nie zmieniło gdyby nie takie indywidua :)

    OdpowiedzUsuń
  24. ja to w sumie bardzo lubię twoje stylizacje i w pewien sposób cię podziwiam, za twój oryginalny i specyficzny styl. to nie łatwe jest wykreować jakiś własny sposób na stylizacje (przynajmniej dla mnie) a twoje mogłabym rozpoznać nawet gdyby doll miała zasłoniętą twarz :p to co mi się podoba najbardziej w twoich stylizacjach, to umiejętne i świetne łączenie różnych wzorów i faktur, sama nigdy tego nie umiałam. ten look również trafił w moje serce, że tak powiem.

    OdpowiedzUsuń
  25. Buty mi się nie podobają, reszta świetna :)

    OdpowiedzUsuń