2014/09/15

Nagrody dla Najaktywniejszych Komentatorów + Wyniki Loterii

Obiecałem, że ten post pojawi się jeszcze dziś, więc jest :)

Najpierw zajmę się wynikami TEJ loterii:
1 - misswiolet123
2 - Weronikao99
3 - krzysio100
4 - SzarlotStar
5 - duquesa10
6 - Aleksandra0308
7 - Diana.Miss2
8 - Czekoladka333
9 - ojtyja
10 -sweetka123
11 - CudneOczka
12 - kotek717
13 - BlackLilou
14 - Uplooad
15 - ManiakPupili
16 - CzarnaGotka
17 - ....Yellow....
18 - miss_miley_van
19 - _Carolciaaa
20 - -SWEET-GIRL-22
21 - jarus55
22 - Kaka4444
23 - MadmoiaselleOla
24 - B.E.A.T.K.A
25 - palinkaa1997
26 -MajkaStar1999

20 nagród jest już wystawionych i czekan na koncie LadyKinga199, resztę wystawię jak tylko pozostałe artykuły zostaną wykupione :)

Jeśli chodzi o listę, to z od jakiegoś czasu pomniejsza się ona i coraz więcej osób przestaje komentować. Trochę szkoda, ale rozumiem - rok szkolny, te sprawy. Cieszę się jednak, że sporo osób nadal aktywnie bierze udział w życiu bloga :)

Nagrody za poprzedni tydzień:
Czapka -aleksandra0308
Buty - palinkaa1997
Skarpety - -SWEET-GIRL-22
Bluzka - ....Yellow....
Bluzka z czaszką - Uplooad

Gratuluję, nagrody zostaną wystawione jak tylko zrobi się miejsce w bazarku, po wykupieniu nagród z wielkiej loterii :)

Nagrody na ten tydzień (2 LE, 2 Tribute i 1 Archive):
Aby wziąć udział w losowaniu którejś z tych nagród, musisz znajdować się na TEJ LIŚCIE, być obserwatorem bloga i zgłosić się pod tym postem. Jeśli jeszcze nie ma Cię na liście najaktywniejszych komentatorów to żaden problem- bądź aktywny, komentuj regularnie posty, a
może już za tydzień tam trafisz. 
  
Komentatorem tygodnia zostaje duquesa10, gratuluję. Wystaw coś za 30 sd na konto Clevleen97 :)



26 komentarzy:

  1. GRatuluję i dziękuję za nagrdodę
    Zgłaszam się na ten tydzień.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo za nagrodę nr.21 i gratuluję innym.
    Z tego tygodnia nie mam tylko sukienki LE.
    Życzę innym powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuje za nagrodę na pewno mi się przyda :) Na ten tydzień chciałabym
    suknię szarą lub sukienkę Le mam tylko buty :*
    Powodzenia innym komentatorom :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A no i zgłaszam się na ten tydzień oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dziękuję i gratuluję pozostałym! :)
    Zgłaszam się na ten tydzień, bardzo podoba mi się bluzka :)
    ....Yellow....

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję, gratuluję pozostałym i ponownie zgłaszam się do loterii :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulację i dziękuje. Nie mam nic :)
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuje :)

    zg się nie mam nic

    misswiolet123

    OdpowiedzUsuń
  9. Coraz lepsze te nagrody :D
    Zgłaszam się, mam buty i spodnie :)
    _Carolciaaa

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za sukienkę.
    Z tego tygodnia chciałbym maxi lub buty.
    MajkaStar1999

    OdpowiedzUsuń
  11. dzięki za spódnicę, a także przez komentator tygodnia :D
    zgłaszam się, mam spodnie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuje za sukienkę :))
    Zgłaszam się, nie mam nic

    SzarlotStar

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję x2 XD
    Zgłaszam się
    Chciałbym top albo sukienkę :P
    Uplooad

    OdpowiedzUsuń
  14. Dzieki wielkie! ;)
    Gratulujemy!
    Hm... Najbardziej podoba nam sie top, mamy tylko spodnie :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Dwukrotnie dziękuję, będę czekać :-)
    Zgłaszam się do loterii, nie mam niczego, zależy mi na spodniach ;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo chciałabym spodnie.
    Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dzięki za czapkę :)
    Zgłaszam się na ten tydzień.
    Aleksandra0308

    OdpowiedzUsuń
  18. dziękuję:) no i zgłaszam sie, nie mam żadnej rzeczy, ale podobają mi się spodnie

    OdpowiedzUsuń
  19. Dzięki bardzo, z tego tygodnia mam spodnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Interesują mnie spodnie
    Kotek717

    OdpowiedzUsuń
  21. Dziękuję pięknie, powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  22. Och, wszystko mnie interesuje, śliczne rzeczy. Przepraszam za brak aktywności, ale wyjechałem na kilka dni i wróciłem dopiero teraz :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zgłaszam się i chciałabym sukienkę :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zapomniałam napisać, że mam już spodnie :/

    A najbardziej zawrócił mi w głowie top *.*

    sweetka123

    OdpowiedzUsuń