2014/09/02

Hot Buys'owe Potyczki: Hot Buys Tile Mosaic Minidress

Minuta ciszy dla wakacji, proszę. Mam rozpoczęcie na 10, znam też swój nowy plan. Godzina mi odpowiada, ale rozkład lekcji to jakaś tragedia...

Przejdźmy do potyczek - są to już ostatnie w sierpniu. Jak zapewne się domyślacie, dzisiaj czekają nas dwie ankiety; pierwsza dotyczy stylizacji, druga wrześniowych Hot Buys'ów, z którymi wykonamy stylizacje. W ostatnim wakacyjnym wydaniu z tej serii wzięliśmy się za sukienkę w orientalne wzory. Kolory są całkiem ciekawe - czerń, biel i fuksja. Krój nieco orientalny, tak samo jak wzór widniejący na sukience. Golf to dosyć ciekawe rozwiązanie, ale może utrudniać zrobienie stylizacji. Mnie się sukienka podoba, chociaż nie jestem pewien czy zasługuje na miano "Gorącego Zakupu". Macie ją w swoich szafach?
Nasze stylizacje:
Stylizacja Yukimi jest bardzo awangardowa, z pewnością można zaliczyć ją do tych Haute Couture. Krótka początkowo sukienka, stała się długą suknią, rozszerzaną u dołu. Na górze pojawiła się srebrno-złota kolia z czarnym futerkiem. Dłonie i twarz lalki przesłania koronka. Sukienka jest dodatkowo przewiązana paskiem, a głowę zdobi wymyślne nakrycie imitujące roślinę.

Muszę przyznać, że nie miałem pojęcia jak zabrać się za tę sukienkę, więc wyszło bardzo minimalistycznie. Wszystkie dodatki są w kolorze czarnym. Pokusiłem się o kwadratową torebkę Chanel, zwykłe sandałki na obcasie, dużą bransoletkę, kocie okulary i kapelusz z dużym rondem. 

Klaudia do sukienki dobrała ubrania i dodatki w kolorze czerni i brudnej szarości. Sukienka zakryta jest częściowo bluzką z przezroczystymi, długimi wstążkami u rękawów. Golf zakrywa szal połączony ze srebrną bluzką. Dodatki to grafitowa, malutka kopertówka, skromna złota bransoletka i wysokie, czarne koturny. Na głowie pojawił się kok, a w uszach długie, srebrne kolczyki.

Ankieta:

A teraz ankieta dotycząca wrześniowych Hot Buys'ów. Muszę przyznać, że podoba mi się większość z nich i będziecie mieli bardzo trudny wybór, bo jak zwykle macie tylko cztery głosy...
Ankieta:


Z drugiej ankiety wynika, że w tym miesiącu w potyczkach pojawią się: podarte szorty, kurtka moro, wzorzysta spódnica i sukienka w kwiaty :)

33 komentarze:

  1. Dla mnie tym razem zdecydowanie Yukimi. Świetny pomysł, nie wpadłabym na to za nic w świecie. Powstała suknia jest piękna. Pozostałe stylizacje także mi się podobają, ale jednak ta pierwsza ma w sobie to coś. Z wrześniowych HB podobają mi się idealnie cztery i to na nie zagłosowałam. :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdecydowanie Yukimi, genialna praca, najbardziej spodobała mi się kolia, która idealnie się wpasowuje.

    Na następny miesiąc życzę sobie czarnej kopertówki, kurtki moro, bluzki w kwiatki i wzorzystej spódnicy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Głos na Yukimi. Świetna stylizacja!
    Zagłosowałam na kopertówkę, bluzkę w kwiatki, kurtkę moro i spodenki.
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  4. sukienka jest ładna, ale nie kupiłam jej. Głosuję na Adama, chociaż wszystkie stylizacje sa fajne :)


    glosuje na szorty,spodniczke i tshirt w kwiatki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sukienka jest bardzo ladna, ale jej nie kupilysmy. Ostatnio malo kupujemy...
    Stylizacje fajna, Twoja i ta zrobiona przez Yukimi to nasze faworytki. Jedna oryginalna i wymyslna, druga z super dobranymi dodatkami. W ostatniej koszula gryzie nam sie z sukienka, troche przez swoj fason.
    Glosujemy na szorty (cudne!), koturny, spodnice. Wpadly nam w oko :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do wakacji:
      'Oh, won't you stay with me
      Cause you're all I need'
      :<

      Usuń
  6. Yukimi *.* Uwielbiam Twoją twórczość.

    OdpowiedzUsuń
  7. @Asia i Ola
    You made my day :D


    Co do ankiety to ja wybrałem szorty, torebkę, kurtkę i bluzkę w kwiaty :p

    OdpowiedzUsuń
  8. Zagłosowałam na Yukimi. Uwielbiam takie nietypowe stylizacja! ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Niektóre dodatki w stylizacji yukimi nie pasują, ale i tak zagłosowałem na tę stylizację ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. A co do HB, to wybrałem szorty, sukienkę w kwiatki, koronkową bluzkę oraz kapelusz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. stylizacja yukimi ciekawa, ale jak mówi Piotrek, nie wszystko do siebie pasuje (chociaż może taki efekt miał powstać, nie wiem), tym razem wszystkie mi się podobają i nie potrafię zdecydować. :D
    Zagłosowałam na szorty, koronkowy top i coś tam jeszcze, ale już zapomniałam haha

    OdpowiedzUsuń
  12. Wahałam się między pracą Yukimi a zestawem od Adama, ale ostatecznie wybieram Yukimi.
    ....Yellow....

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne stylizacje! Jednak najbardziej przypadła mi do gustu Klaudia. Uwielbiam tą bluzkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja również zagłosowałam na Yukimi. Jej praca najbardziej przykuwa wzrok, a do tego jest niesamowita.
    Zagłosowałam na sukienkę w kwiaty, spódniczkę, koronkową bluzkę i kapelusz

    OdpowiedzUsuń
  15. Głosuję na genialną stylizację Yukimi. Bardzo mi się spodobała jej praca :)
    W drugiej ankiecie wybrałam kurtkę moro, podarte szorty, wzorzystą spódnicę i kapelusz :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Yukimi bardzo fajny pomysł na suknie osobiście zakochałam się w tej stylizacji ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Głosuję na Adama, sukienka sama w sobie jest ozdobą, nie trzeba nie wiadomo czego wymyślać :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie wiem na kogo głosować :0
    Mój plan to już w ogóle tragedia. :')

    OdpowiedzUsuń
  19. Głos zdecydowanie oddaje na Adama.
    Jego stylizacja najlepiej się prezentuje

    SzarlotStar

    OdpowiedzUsuń
  20. ciekawa sukienka, ma fascynującą konstrukcję. Lubię wszystkie trzy stylizacje, ale myślę, że będę głosować na Klaudia.Jak dla HB września większości pozycji interesuje mnie o wiele zwłaszcza torebka, również kwiatowy strój. Moje konto jest w upadłości, więc wątpię, że coś kupić xD ( D: )

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie wiem na kogo zagłosować chyba na Henede :)

    misswiolet123

    OdpowiedzUsuń
  22. Adam- mój głos trafia do Ciebie, choć wszystkie stylizacje mnie zachwyciły.
    Zagłosowałam na kolejne potyczki, ciekawe jak rzeczy będą wyglądać cenowo ;-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Najbardziej podoba mi się pierwsza stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Głos na Adama, nie kombinujesz i dobrze.
    Spódnica, sukienka w kwiaty, bluzka w kwiaty i szorty.

    OdpowiedzUsuń
  25. Wszystkie stylizację są świetne, ale tym razem zagłosowałam na Klaudię :)

    W drugiej ankiecie zagłosowałam an suknię w kwiaty, spódnicę, szorty i kapelusz. Nie podobają mi się one najbardziej, ale bym chciała wiedzieć jak sobie poradzicie z tymi rzeczami :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jestem odmieńcem i głosuję na Adama XD
    Ta sukienka nie jest taka zła, chociaż lepiej by się prezentowała, gdyby miała jakiś dekolt XD

    OdpowiedzUsuń
  27. Zdecydowanie Yukimi. CUdowne połączenia i sam pomysł na stylizację, Adama też jets okej, ale Yukimi coś się dzieje i to mnie przekonała, 3 akurat mi nie przypadła do gustu:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Niestety, nie wiem, na kogo zagłosowałem, bo ankieta mi się zawiesiła, a po chwili odwiesiła i już było zagłosowane ;P Mogę tylko dodać, że najbardziej podobają mi się stylizacje Adama i Klaudii, Yukimi tym razem zupełnie na nie.
    Wybrałem szorty, kórktę, spódniczkę i sukienkę w kwiaty.

    OdpowiedzUsuń
  29. świetne stylizacje, na prawdę nie mogłam się zdecydować kogo wybrać, jednak ostatecznie była to Klaudia. zrobiłam to już troszkę wcześniej i dziwię się, że faworytka nie miała sporo glosów ;D

    OdpowiedzUsuń
  30. Yukimi *.* niesamowity pomysł na stylizację. Zdecydowanie się wyróżnia. Uwielbiam taki przemyślany przepych ;3

    A co do HBs, to wybrałam tylko szorty - reszta mi się w ogóle nie podoba

    sweetka123

    OdpowiedzUsuń