2014/09/23

Nagrody dla Najaktywniejszych Komentatorów

W tym tygodniu lista się uszczupliła, ale ma szansę się powiększyć, jeśli pinia18 i ejmipixi nadal będą stale komentować posty :)

Nagrody za poprzedni tydzień:
Suknia - Weronikao99
Sukienka - Diana.Miss2
Obcasy - MissWiolet123
Bluzka - ojtyja
Spodnie - sweetka123

Gratuluję, nagrody już czekają na Was w bazarku :)

Nagrody na ten tydzień:
Aby wziąć udział w losowaniu którejś z tych nagród, musisz znajdować się na TEJ LIŚCIE, być obserwatorem bloga i zgłosić się pod tym postem. Jeśli jeszcze nie ma Cię na liście najaktywniejszych komentatorów to żaden problem- bądź aktywny, komentuj regularnie posty, a
może już za tydzień tam trafisz. 
  
Komentatorem tygodnia zostaje MadmoiaselleOla, gratuluję. Wystaw coś za 30 sd na konto Heneda :)
 

22 komentarze:

  1. Gratuluję! Ucieszę się ze wszystkiego, najbardziej ze spódnicy i torebek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratulacje :) zgłaszam się, nie mam nic z tych rzeczy, ale marzy mi się torebka channel :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje! Ojej, jakie piękne nagrody, szczególnie spódnica *O*
    Zgłaszam się.

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałabym torebę/i (?) lub spódnicę
    MajkaStar1999

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo, dziękuję. :3 Zaraz się zgłoszę, jak znajdę coś w Starplazie. ;) Zgłaszam się, najbardziej cieszyłabym się ze spódnicy (!) albo torebki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się, nie mam tylko torebki i spodni, a właśnie na torebce najbardziej mi zależy. :D

    -sweet-girl-22

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się. Najbardziej chciałabym torebkę lub spódnicę. Posiadam buty ;)
    Aleksandra0308

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję :)
    Zgłaszam się, interesuje mnie spódniczka :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję :)
    ZADOWOLI mnie każda z rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Serdecznie wszystkim gratuluję! :)
    Zgłaszam się. Mam buciki (Ach, ta Callie!), reszty nie posiadam, mogłabym otrzymać cokolwiek :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam się. Marzy mi się spódnica ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuje bardzo! Gratulację!
    Mam tylko buty :)
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  13. Wielkie gratulacje :)
    Z tego posta nie mam czarnej spódniczki.
    Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję :)
    Chciałabym spódnice lub buty
    Mam torbe
    kotek717

    OdpowiedzUsuń
  15. Dzięki bardzo! :) W tym tygodniu chciałabym bardzo spódniczkę. Weronikao99

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuję za nagrodę ;)

    Zgłaszam się na przyszły tydzień i wspomnę, że najbardziej urzekła mnie spódnica

    sweetka123

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo chciałabym spódniczkę :)
    Czekoladka333

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuje i zgłaszam się :)


    misswiolet123

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratulacje c;
    Zgłaszam się, nie mam nic

    SzarlotStar

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratulacje. Wspaniałe nagrody w tym tygodniu.
    Mam buty i torebkę Chanel. Przy okazji, spódnica jest piękna *o*

    OdpowiedzUsuń
  21. Rodzice odcięli mi internet na laptopie, więc automatycznie mam ograniczone możliwości komentowania, przepraszam, podciągnę się.
    Zgłaszam się, ładna spódnica.

    OdpowiedzUsuń