2014/09/22

Co W Plazie Piszczy? - Mawi

Nagrody rozlosuję już jutro, nie macie nic przeciwko :)? Dzisiejszy dzień był taki męczący...

No ok, to teraz coś na temat artykułu. Chyba każdy zauważył, że w sklepie Mawi, oprócz biżuterii pojawiło się dość bardzo ciekawych kopertówek. Mają prosty krój, jednak wyróżniają się połączeniem soczystych, czasem nawet kontrastujących kolorów oraz tym, że przyczepione są do nich kryształki przypominające biżuterię z najnowszej dostawy. Ja pokusiłem się o wszystkie 6 kopertówek, jestem pewien, że kiedyś wykorzystam każdą z nich.

Przygotowałem też trzy zestawy:
1. Sukienka - Archive | Kopertówka - Mawi | Kolczyki - Riviera | Turban - Tingeling | Obcasy - DVF

2. Sukienka - Nelly.com | Płaszcz - Frankie Morello | Kopertówka - Mawi | Obcasy - Young Hollywood | Kolczyki - Limited Edition | Okulary - Killah

3. Sukienka - Archive | Płaszcz - Chanel | Obcasy - DVF | Bransoletka - Callie's Picks | Kopertówka - Mawi | Kolczyki - Limited Edition | Okulary - Limited Edition

A Wy co sądzicie o tych torebkach? Jakie jest Wasze zdanie o stylizacjach?


29 komentarzy:

  1. Torebki są świetne, wciąż nie wiem którą wybrać - pomarańczową czy szaro-różową? Stylizacje wspaniałe, najbardziej podoba mi się pierwsza (mimo turbanu ;), choć urzekła mnie też prostota drugiej. :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi nie za bardzo spodobały się kopertówki, ale za to twoje stylizacje bardzo. Szczególnie 3. Fajnego klimatu dodają kolczyki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie jakoś te kopertówki specjalnie nie zachwyciły, ale ładne są :P
    Stylki bardzo ładne, pierwsza według mnie najlepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  4. 1 mnie zauroczyła, jest niesamowita.

    OdpowiedzUsuń
  5. Torebki są naprawdę świetne, ale niestety nie pokuszę się o zakup. Niestety mało sd na koncie.
    Stylizacje są ok, pierwsza jest cudowna, druga jest taka se, trzecia hmm ciekawe połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne sa,ale nie mam kasy.
    a stylki super;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialne stylizacje. Trudno mi wybrać najlepszą :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgodzę się, że torebki są warte uwagi, sama mam ich kilka, a co do stylizacji to 3. wygrywa :)
    ejmipixi

    OdpowiedzUsuń
  9. te kopertówki są świetne! tak samo z resztą jak te trzy stylizacje. bardzo mi sie podobają te kolorowe sukienki, idealnie pasują do ów dodatków z mawi

    OdpowiedzUsuń
  10. Kopertówki są fajne, ale nie miałyśmy czasu zastanowić się nad kupnem, zwł. że są drogie, a my wydałyśmy mnóstwo kasy na nelly.
    Pierwsze dwie stylki fajne, ale trzecia jest super!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Na początku kopertówki nie przypadły mi do gustu, ale zaczynam się do nich przekonywać. Na pewno jakąś kupię.
    Co do stylizacji to są świetne, każda ma coś w sobie co mi się podoba ;)
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  12. Spodobały mi się te kopertówki, ale na razie nie mogę się zdecydować, którą powinienem kupić. Pewnie wezmę pomarańczową i szaro-różową... Sam już nie wiem! Stylizacje bardzo fajne, druga najlepsza.

    OdpowiedzUsuń
  13. pierwsza genialna, a reszta po prostu ładna. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zarówno torebki jak i stylizacje genialne ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Nic dodać ni ując *.* Wszystkie stylki świetnie. uwielbiam artystyczny look w tym czerwonym turbanie oraz te wzory na ostatniej sukience ;)

    sweetka123

    OdpowiedzUsuń
  16. Kocham te worki ma wiele realistycznych szczegółów. Bardzo podoba mi się pierwszy i trzeci styl.

    OdpowiedzUsuń
  17. Torebki nie przypadły mi do gustu. Twoje stylizacje z nimi są świetne. Najlepsza trzecia ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie lubię tylu kolorów naraz, ale tutaj bardzo ciekawie to wygląda :) Chyba najbardziej podoba mi się trzeci zestaw.
    ....Yellow....

    OdpowiedzUsuń
  19. Kupiłam jakieś torebki od Mawi, nie jestem tylko pewna, czy wszystkie XD
    Stylizacje bardzo fajne, trzecia boska ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Kompletnie ich nie zauważyłam, a odpowiednio dopasowane do stylizacji prezentują się genialnie (co sam zresztą udowodniłeś). ♥ Nie potrafię wybrać najlepszego outfitu ani torebki. Zaraz kupię je wszystkie ^^

    OdpowiedzUsuń
  21. Swietne stylizacje. Bardzo mi sie podobaja. Kolekcja Mawi jest bardzo fajna. Na pewno coś kupie jak juz bedzie mnie stac.
    LuluTelulu

    OdpowiedzUsuń
  22. Ach, przekonałeś mnie do nich. Muszę którąś kupić.

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie wiem która lepsza pierwsza, czy ostatnia? Jedynka przypomina mi Firdę, może przez kolczyki, a trzecia jest sama w sobie cudowna, druga jest bardzo ładna ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Stylizacje są świetne, najbardziej podoba mi się ta 3, jest na serio mega

    SzarlotStar

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie posiadam żadnej torebki, pierwsza stylizacja śliczna.

    OdpowiedzUsuń