2014/09/30

Nagrody dla Najaktywniejszych Komentatorów

Ostatnio lista jest bardzo zmienna, sporo osób znika z bloga, a jednocześnie pojawiają się nowe ludki. Dzisiaj na listę trafia pinia18. Gratuluję, od przyszłego tygodnia będziesz mogła brać udział w cotygodniowej loterii i będziesz brana pod uwagę we wszystkich atrakcjach dla osób z listy :D

Nagrody za poprzedni tydzień:
Top - SzarlotStar
Spodnie - duquesa10
Spódnica - MadmoiaselleOla
Obcasy - kotek717
Torebka - MajkaStar1999

Gratuluję, nagrody już czekają na Was w bazarku :)

Nagrody na ten tydzień:
 
Aby wziąć udział w losowaniu którejś z tych nagród, musisz znajdować się na TEJ LIŚCIE, być obserwatorem bloga i zgłosić się pod tym postem. Jeśli jeszcze nie ma Cię na liście najaktywniejszych komentatorów to żaden problem- bądź aktywny, komentuj regularnie posty, a
może już za tydzień tam trafisz. 
  
Komentatorem tygodnia zostaje ojtyja, gratuluję. Wystaw coś za 30 sd na konto Heneda :)

24 komentarze:

  1. Wielkie gratulacje dla ojtyja i pinia18 :)
    Z tych rzeczy chciałbym mieć okulary z LE :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje, no i fajnie ze grono odbiorcow i komentatorow stale sie powieksza, kto wie, moze kiedys bedziecie rowniez znani za granica :) mysle tez, ze osoby ubywajace z listy, choc nie komentuja, to nadal bloga czytaja, a to tez sie liczy :D. Poza tym grzechem byloby sie chyba nie zglosic do loterii, gdy w puli nagrod znajduje sie moja wymarzona spodnica! Nigdy nie wiadomo kiedy los sie moze do nas usmiechnac :p z widocznych wyzej rzeczy posiadam tylko sukienke.

    OdpowiedzUsuń
  3. Liczba komentarzy az tak bysmy sie nie przejmowaly, bo wiadomo, ze teraz wszyscy maja mniej czasu, aczkolwiek wiemy, jakie to denerwujace, gdy ktos wchodzi na bloga i w sumie prawie nigdy nic nie pisze!
    Gratulujemy zwyciezcom, tym razem spodobala nam sie spodnica i gorset ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję :)
    Zgłaszam się i najbardziej chciałabym spódnicę, ale wszystko jest świetne ;)
    ManiakPupili

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepraszam za moją nieobecność ale jest ona spowodowana nadmiarem nauki ale ten tydzień mam już lekki. Gratuluję wygranym i chciałabym spódnice moschino :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za torebkę <3
    Nie posiadam jedynie spódnicy i butów.
    MajkaStar1999

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję wylosowanym :) Marzę o spódnicy, ale wszystkie rzeczy w tym tygodniu bardzo mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń
  8. Uff, już się bałam, że to ja wylecę z listy. Ale się jeszcze trzymam :D
    Mam sukienkę i body, reszta mnie zadowoli :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję
    Zgłaszam się, Uplooad

    OdpowiedzUsuń
  11. Chciałabym spódnicę z Moschino :)
    Aleksandra0308

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje! :-)
    Zgłaszam się, nie mam żadnej rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  13. Mamusiu boska, jakie genialne nagrody! ♥.♥
    Marzą mi się spódnica(♥♥♥) lub buty.

    BlackLilou

    OdpowiedzUsuń
  14. Oh God, dziękuję bardzo! ;* Gratuluję wszystkim :). Z powyższych rzeczy mam tylko body.

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgłaszam się
    Chciałabym spódnice
    Mam sukienkę
    Kotek717

    OdpowiedzUsuń
  16. Podoba mi się spódnica :)
    Czekoladka333

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgłaszam się, nie mam jedynie okularów i spódnicy. :)
    -sweet-girl-22

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję i od teraz i ja zaczynam się starać o tę listę :)

    JasnaKasia

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję i zgłaszam się :)

    misswiolet123

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratulacje i dziękuję. Lubię nagrody w tym tygodniu. Zgłaszam się, nie mam nic.

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratulację i dziękuje c;
    Zgłaszam się, nie mam nic

    SzarlotStar

    OdpowiedzUsuń
  22. Dziękuje bardzo i gratuluję innym!
    Mimo tego, że jest rok szkolny staram się komentować na bieżąco. ;)
    Nie mam nic z wymienionych wyżej listy, a chciałabym spódnicę jak większość xd :)
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  24. To wszystko wina szkoły! :c Strasznie dużo roboty. Chyba zapominają, że nasz dzień ma 24h. No cóż, ja komentowanie nadrabiam w weekend kiedy mam więcej czasu :)
    Zgłaszam się, bardzo chciałabym buciki albo spódnicę. Weronikao99

    OdpowiedzUsuń