2014/09/18

Hot Buys'owe Potyczki: Hot Buys Black Ripped Hotpants


W drugim wydaniu wrześniowych potyczek zmierzyliśmy się z pozornie łatwymi do wystylizowania podartymi szortami. Na pierwszy rzut oka wydają się bardzo uniwersalne - dopasowane, podarte, z wysokim stanem, nieźle wykonane. Czegóż chcieć więcej? U mnie problem pojawił się kiedy zacząłem robić stylizację - wyblakły kolor i brązowa nitka obszywająca spodnie nie za bardzo łączyły mi się z czymkolwiek co mam w szafie... Ludzie oszaleli na punkcie tych szortów i na każdym modowym blogu jest multum stylizacji z nimi, ale prawdę mówiąc niewiele z nich zupełnie mi się podoba. A Wy co o nich sądzicie? Macie je w swoich szafach? 
PS.: Warto wspomnieć o irracjonalnej cenie - 20 sd za zwykłe szorty to naprawdę sporo...

Stylizacje, które wykonaliśmy:

Magda poszła w mroczne klimaty i postawiła na outfit w czerni. Siatkowy, niewiele zakrywający top zestawiła z bardzo uniwersalną, skórzaną kamizelką i szortami z wysokim stanem. Dodatki to mieszanka elegancji i luźnego stylu - grafitowe, czubate obcasy i torebka na pasku dodają stylizacji szyku, a czapka, okulary przeciwsłoneczne i zegarek to ciekawe uzupełnienie tego setu. 

Moja stylizacja to również mieszanka luzu i elegancji. Wyszło może nieco street'owo. Grafitowy kolor szortów nie do końca łączył mi się z czernią, dlatego mało jest jej w outfit'cie. Postawiłem na biały T-shirt, wygodną, brązową torbę, sandałki na obcasie, drobną bransoletkę, okrągłe okulary i beanie. Słuchawki sprawiają, że outfit wydaje się bardziej codzienny - taki był zamiar. 

Stylizacja Klaudii to również uliczny set. Do oliwkowego płaszcza założyła podarte szorty z wysokim stanem i top w kolorze brudnej bieli. Dodatki to już czysta elegancja - ozdobny naszyjnik w kolorach stylizacji, złota bransoletka, czarna torba z zawieszką i zwykłe, odkryte obcasy.

Ankieta:


25 komentarzy:

  1. Głos na Magdę, świetna stylizacja :)
    ....Yellow....

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie znowu Adam, świetnie dopasowałeś torbę do szwów. Jest prosto, set nie jest przesadzony, słuchawki dodają niecodzienności. Ciekawe urozmaicenie szpilkami, lenonkami i beanie. Outfit Magdy i Klaudii też przypadły mi do gustu, ale już nie w takim stopniu jak Adama :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. Spodenki kupilysmy, bo mamy ich bardzo malo na sd.
    Fajnie, ze maja wysoki stan i sa dosc oryginalnie zrobione, ale rzeczywiscie nikti sa srednie €:
    Tak narzekasz na kroj HB, a taka ladna stylka Ci wyszla! Wszystkie sa fajne, ale Twoja i Emipauli najlepsze. Glos z komorki na prace numer 1, z tabletu na Twoja (:

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie kupiłam ich. Zagłosowałam na Magdę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie się bardzo podobają te szorty i za niedługo je zakupię. A co do opisu to e tam, miałeś gorsze ciuchy, to i tak dałeś radę wykonać outfity z nimi. Stylki Magdy i Adama są zajebiste i jest mi cholernie trudno zdecydować, na którą stylkę by oddać głos.

    OdpowiedzUsuń
  6. Tym razem głos na Magdę, choć wszystkie stylizacje są ciekawe :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham ten szorty! ale naprawdę są one bardzo drogie. Kolorze jest idealny, jak również szczegóły. I nadal nie kupić, jestem daleko w tyle z moich zakupów. Jestem zafascynowany wszystkich stylów, ale myślę, że będę głosować na Klaudia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszyscy je zachwycali, więc je kupiłam, a teraz leżą bo nie mam na nie pomysłu. Właściwie to mam, tylko kończy się na tym, że doll wygląda jak dziwka :)
    Tym razem głosuję na Magdę. Mimo wszystko nie wygląda to wulgarnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. its so difficult to chouse only the one variant((((

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie stylki świetne, ale ja zagłosowałam na Adama :)

    OdpowiedzUsuń
  11. mi się średnio podobają te spodenki, nawet gdybym je kupiła, pewnie nie użyłabym ich ani razu, dlatego też 20 sd poszło by w błoto. wszystkie trzy stylizacje mi się bardzo podobają, ale to stylizacja Kladiaaa urzekła mnie najbardziej. uwielbiam tą narzutkę a w połączeniu z tym naszyjnikiem całość wygląda świetnie i skradła moje serce :>

    OdpowiedzUsuń
  12. Zagłosowała na Henede ponieważ nitka w spodniach pasowała do torby xd

    misswiolet123

    OdpowiedzUsuń
  13. Tym razem (moim zdaniem) najlepszy outfit wykonała Klaudia. O dziwo, moją uwagę przyciągnął niewielki detal- naszyjnik, który doskonałe dopełnił stylizację i sprawił, że na ona w sobie to "coś". Także, więc mój głos leci na trzecią stylkę. :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też się trochę namęczyłam zanim coś z nimi wykombinowałam, także znam ten ból. :D
    Ze stylizacji to ciężko wybrać, tym razem chyba Klaudia.

    OdpowiedzUsuń
  15. Tym razem bardzo mi się spodobała stylizacja Klaudii. Szorty i torba dodają takiego drapieżnego looku, a naszyjnik dodaje trochę elegancji. Podoba mis ie takie połączenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. A, a spodenki jakoś szczególnie mi się nie spodobały i odstraszyła mnie cena..

    OdpowiedzUsuń
  17. Głos na Henedę - ta torba mnie urzekła, a swoją drogą mogłabyś mi ją oddać, jeśli kiedykolwiek będziesz chciała ją komuś podarować^^

    sweetka123

    OdpowiedzUsuń
  18. Zdecydowanie mój głos oddałam na Henedę :)
    ejmipixi

    OdpowiedzUsuń
  19. Swój głos oddaje Magdzie. Idealnie dobrała dodatki do tych spodenek ;)
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  20. A tym razem na Magdę, bardzo ładny set. Szkoda, że tak rzadko bywa w tym dziale :<

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystkie stylki z pomysłem.
    Jednak głos oddaje, na najlepszą według mnie, czyli Heneda

    SzarlotStar

    OdpowiedzUsuń
  22. Hmmm... można powiedzieć, że pierwsze miejsce ex aequo, więc gratulacje dla obu osób za 1-sze miejsce ;3

    OdpowiedzUsuń
  23. Szkoda, że już za późno, żeby zagłosować :d Mnie najbardziej podoba się praca Magdy.

    OdpowiedzUsuń
  24. Stylizacja Klaudii najbardziej przypadła mi do gustu :)
    Spodenki są świetne :D

    OdpowiedzUsuń