2014/09/22

September 18, 2015

- top Callie's Picks - spódnica (sukienka) Evil Panda - pasek Archive - kopertówka Subcouture - buty Bonjour Bizou - bransoletka Killah - kapelusz Bonjour Bizou -

Byłam w piątek na "The Maze Runner" i jako osoba, która przeczytała książkę, czuję się zawiedziona, bo tyle rzeczy mija się z prawdą w tym filmie, że to aż szkoda zmarnowanego potencjału (gdzie telepatia pomiędzy Teresą a Thomasem? a sama Teresa została spłycona zwykłego i ewentualnego "love interest"), ale mimo wszystko nie mogę się doczekać kolejnej części. I cóż, Dylan O'Brien wspina się coraz wyżej w moim rankingu "celebrity crush", a myślałam, że gorzej być nie może.

28 komentarzy:

  1. Po prostu cudna, nic dodać nic ująć.

    OdpowiedzUsuń
  2. O matko! Świetny mix deseni. Ja tej bluzki jeszcze ani razu nie użyłam, bo moim zdaniem nie jest to łatwe :/, ale tobie jak najbardziej się to udało.

    sweetka123

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialna D;
    W ogóle fajna spódnica/sukienka, jest jeszcze w starplazie? :0

    OdpowiedzUsuń
  4. @Uplooad
    Naah, ale widziałam ją na bazarku za 19 sd, swoją mam za 18, więc można znaleźć w przystępnej cenie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniała stylizacja. Kolory są niesamowite, a spódnica jest piękna. fantastyczny :O

    OdpowiedzUsuń
  6. Stylizacja cudowna! idealnie dopasowane włosy do stylizacji!
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow swietna :) pasuje ci ta fryzurka!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna,trudno jest wykorzystać tą bluzkę :)

    misswiolet123

    OdpowiedzUsuń
  9. genialna ;D świetne połączenie tylu wzorów, no i ta dopełniająca stylizację, odjazdowa fryzurka!

    OdpowiedzUsuń
  10. Stylka bardzo fajna :)
    Co do MR - znasz już nasze zdanie, ale jeszcze raz napiszemy: Dylaaaan <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny mix wzorów. Ślicznie komponują się ze sobą także pod względem kolorystycznym. Plus za skromne dodatki, dzięki nim set nie jest przesadzony. Fajne włosy :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześliczna. Zazdroszczę sukienki

    OdpowiedzUsuń
  13. Ojajej, strasznie mi się podoba ten outfit. Jest piękny! *.*

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj, tym razem nie podoba mi się ;(

    OdpowiedzUsuń
  15. mi sie bardzo podoba.
    ja ide za tydzien, książkę czytałam niedawno i mam nadzieje, ze nie spieprzyli az tak bardzo. no i halo, Dylan! XDD

    OdpowiedzUsuń
  16. Po stokroć SUPER! ♡

    OdpowiedzUsuń
  17. Genialna po prostu, niczego bym nie zmieniła.
    ....Yellow....

    OdpowiedzUsuń
  18. Książkę czytałam, na film udam się niedługo. Zobaczę czy warto, bo wszyscy inni mówią mi, że film genialny :o
    Stylizacja boska, chcę tą sukienkę/spódnicę ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Srednio mi sie podoba. Moze poprostu nie moj styl.
    LuluTelulu

    OdpowiedzUsuń