2014/09/09

Loteria-Niespodzianka dla osób z Listy Najaktywniejszych Komentatorów

Miała być niespodzianka i jest. Zasady chyba znacie - kto pierwszy, ten lepszy. Piszcie jaki numerek chcecie, a macie go zagwarantowanego :) Przypominam, że loteria jest tylko dla osób z listy!

Aby wziąć udział w losowaniu którejś z tych nagród, musisz znajdować się na TEJ LIŚCIE, być obserwatorem bloga i zgłosić się pod tym postem. Jeśli jeszcze nie ma Cię na liście najaktywniejszych komentatorów to żaden problem- bądź aktywny, komentuj regularnie posty, a
może już za tydzień tam trafisz.

Powodzenia :)! Wyniki podam za parę dni.

33 komentarze:

  1. Chciałam 25, ale najwidoczniej przepadło ;-; Dlatego - 11

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo chciałabym 20 :))

    SzarlotStar

    OdpowiedzUsuń
  5. to co zostanie to przyjmę ;c
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie, fajnie xD
    Numer 14 chyba został więc go poproszę. :P

    OdpowiedzUsuń
  8. It's so difficult to be active, because I don't know Polish. But I watch this blog every day and wait new look every minute.
    So sad:(

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Napisałam kilka dni temu ten numer i teraz myślałam że mi się pomyliła liczba, usunęłam tamten komentarz (pod komentarzem weronika99o), sprawdziłam jeszcze raz i ten numer co napisałam jest zajęty. Teraz napisałam ten numer co wcześniej napisałam. Mam nadzieję że rozumiecie mój komentarz xd

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam się
    Chciałabym 12
    kotek717

    OdpowiedzUsuń
  12. zgłaszam się :)

    sweetka123

    Posiadam: 1, 4, 8, 9, 13, 19, 21, 22, 26

    Chciałabym: 15, 25

    OdpowiedzUsuń