2014/09/02

Nagrody dla Najaktywniejszych Komentatorów

Przepraszam, że wyniki dopiero dodaję dzisiaj, następne pojawią się jak zwykle w poniedziałek :) Niezmiernie się cieszę, że liczba komentarzy na blogu jest ostatnio rekordowa. Coraz więcej osób znajduje się na liście, a na tydzień rozdzielamy tylko 5 nagród. Dlatego abyście poczuli się bardziej rozpieszczeni planuję loterię dla osób z listy, tak aby każdy z Was dostał po jednej nagrodzie. A nagrody będą całkiem niezłe :) Także komentujcie, bądźcie aktywni, bo już niedługo czeka Was niespodzianka!
A w tym tygodniu na listę trafiają: miss_miley_van, Kaka4444, MissMagda008, Blacklilou i palinkaa1997, od przyszłego tygodnia będziecie brane pod uwagę podczas losowania cotygodniowych nagród :) Szansę dostania się na listę ma MissWiolet123.

Nagrody za poprzedni tydzień:
Cardigan - jarus55
Spódnica - czekoladka333
Obcasy - ManiakPupili
Bransoletka - paula7777anime
Czapka - krzysio100

Nagrody czekają już na Was w bazarku :)

Nagrody na ten tydzień:
Aby wziąć udział w losowaniu którejś z tych nagród, musisz znajdować się na TEJ LIŚCIE, być obserwatorem bloga i zgłosić się pod tym postem. Jeśli jeszcze nie ma Cię na liście najaktywniejszych komentatorów to żaden problem- bądź aktywny, komentuj regularnie posty, a
może już za tydzień tam trafisz. 
  
Komentatorem tygodnia zostaje MajkaStar1999, gratuluję. Wystaw coś za 30 sd na konto Heneda :)

27 komentarzy:

  1. O matko, nieziemskie nagrody na ten tydzień *O* Zgłaszam się oczywiście.
    I dziękuję za buty.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje, Coraz nowych komentatorów. doskonała. Mam buty i sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje!
    Nie mam koszuli, butów i spódniczki :)
    _Carolciaaa

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam jedynie buty i nie ukrywam, ze najbardziej chciałabym koszulę
    MajkaStar1999

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak miło :D
    Mamy już sukienkę.
    Interesują nas spódniczka, buty i koszula.

    OdpowiedzUsuń
  6. zgłaszam się :)
    oczywiście marzy mi się koszula :D
    ....Yellow....

    OdpowiedzUsuń
  7. szybko nadrobiłam parę postów i się zgłaszam :D świetne nagrody! nie dziwnym jest, że niezmiernie pragnę wylosować tę transparentną koszulę, ponieważ jej nie posiadam. No ale muszę przyznać, że nie mam żadnej rzeczy. całkiem ciekawymi ciuszkami jest również spódnica i bluzka.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję!
    Zgłaszam się, nic nie mam.
    Czekoladka333

    OdpowiedzUsuń
  9. O w mordusię! *o* Rewelacyjne nagrody, takich chyba jeszcze nie było. Nie mam nic, przyjęłabym wszystko (xD), ale nie powiem - najbardziej zależałoby mi na koszuli bądź topie. Zgłaszam się :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję i gratuluję pozostałym :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulację! Marzy mi się koszula *.*
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję bardzo za cardigan z ELLE. Gratuluję tym, którzy trafili na listę, zwłaszcza bliźniaczkom!
    Gratuluje komentatorce tygodnia, zasłużyła na ten tytuł!
    Z tego tygodnia chciałbym mieć przeźroczysty top lub szpilki z Moschino :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję
    Najbardziej zależy mi na koszuli
    Kotek717

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję serdecznie! Zgłaszam się, najbardziej ucieszą mnie spódnica i obie bluzki, ale buty też są ładne.

    OdpowiedzUsuń
  15. Aaaaaai, chcę koszulę, chcę koszulę, chcę koszulę *.*
    Weronikao99

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuje za dodanie mnie do listy zgłaszam się
    Chciałabym dostać koszule ♥
    Kaka4444

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne nagrody! zglaszam sie i powodzonka!
    gratulacje i dziekuje:>

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję i dziękuje będę się starać :)

    misswiolet123

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam tylko sukienkę i buty, ucieszę się ze wszystkiego, czego nie posiadam. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zgłaszam się. Mam buty ;)
    Aleksandra0308

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję i dziękuję! :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow! Świetne nagrody ;3 Szkoda, że nie miałam czasu udzielać się wcześniej na tym blogu. Powodzenia dla najaktywniejszych komentatorów^^

    sweetka123

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratulacje! :D
    Mam sukienkę i spódnicę i chrapkę na top lub koszulę. Zgłaszam się.

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie spodziewałam się tak atrakcyjnych nagród, co prawda dotychczas również były niezłe, no ale .. c:
    Oczywiście zgłaszam się, strasznie podoba mi się koszula, natomiast posiadam już sukienkę z kołnierzykiem. Postaram się aby moje komentarze były zwięzłe i na temat :)

    OdpowiedzUsuń
  25. + Zapomniałam dopisać w mojej wypowiedzi, że posiadam także buty :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluję :))

    Zgłaszam się.
    Nie ukrywam, że zależy mi na długiej, prześwitującej koszuli ♥

    Diana.Miss2

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratuluję wszystkim i życzę powodzenia w kolejnym tygodniu. :D
    Ja nie będę miał raczej czasu i będę nadrabiał każdy tydzień w sobotę xD

    OdpowiedzUsuń