2014/09/24

Co W Plazie Piszczy? - Nelly.com

Mam 2 okienka, więc postanowiłem, że wstawię artykuł, bo czeka już od weekendu na opublikowanie :D
Tym razem wziąłem się za nową dostawę w Nelly.com, który jest jednym z moich ulubionych sklepów na Stardoll. Można w nim znaleźć mnóstwo, uniwersalnych, świetnie wykonanych i ładnych ciuszków. Raz dostawy są lepsze, raz gorsze, ale jeszcze nie było tak, żebym nie wykupił ponad połowy danej kolekcji. Tym razem zaopatrzyłem się w prawie całą, bo jest naprawdę warta uwagi. Swetry, cardigany, sukienki, boyfirend'y, crop topy, ołówkowe spódnice, delikatne obcasy i zawsze przydatne dodatki. To można było znaleźć w tej kolekcji. Największą uwagę użytkowników skupił na sobie plecak, który jest założony na ramię lalki, ale jednocześnie ładnie wyeksponowany. Też go kupiłem, bo to pierwszy taki plecak na stardoll, chociaż wadę ma jedną i to sporą - nie można zakładać go do grubszych swetrów i bluzek, bo wygląda z nimi dziwnie. Moją uwagę przykuła też przewiązana koszula w kratę, która dopełni na pewno nie jeden look. Ucieszyłem się też z białych obcasów, bo brakowało mi takich najzwyklejszych odkrytych, bez żadnych udziwnień.

Cztery poglądowe stylizacje:

1. Top - AmyClaire | Spodnie - Supertrash Girls | Koturny - PPQ Of Mayfair | Plecak - Nelly.com | Zegarek - Young Hollywood | Czapka - Original Future | Okulary - Limited Edition | Naszyjnik - Versace 

2. Koszula - Fallen Angel | Szorty - Nelly.com | Torebka - DVF | Bransoletka - Callie's Picks | Obcasy - Nelly.com | Czapka - Bonjour Bizou | Okulary - Limited Edition

3. Bluza - Nelly.com | Koszula - Cheap Monday | Spodnie - Nelly.com | Kopertówka - Chanel | Kapelusz - Ralph Lauren Denim & Supply | Obcasy - Chanel | Naszyjnik - Fallen Angel | Okulary - Chanel

4. Płaszcz - Strike A Pose | Podszewka - PPQ Of Mayfair | Bluzka - Nelly.com | Spódnica - Evil Panda | Torebka - No Name (Fudge) | Obcasy - Young Hollywood | Czapka - Bonjour Bizou | Okulary -Mr. | Pasek - Gucci

A jak Wam przypadła do gustu ta kolekcja? Jak oceniacie stylizacje?


26 komentarzy:

  1. Kolekcja mi się bardzo spodobała i mam upatrzoną połowę rzeczy, ale stardollarów brak, na razie posiadam tylko boyfriendy, biały sweter i futro. Stylizacje ładne, najlepsza trzecia. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowne ciuchy,ale kolejny raz totalnie na nic mnie nie stac. skad ty masz tyle forsy? ladujesz az tyle? ; o

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi też do gustu przypadła ta kolekcja, mam zamiar wykupić prawie całą, tak genialne są te rzeczy :D
    Stylizacje jak zwykle przepiękne. Jak dla mnie najlepsza jest trójeczka. Kiedy Ty zrobisz jakąś brzydką stylizację? W ogóle potrafisz zrobić jakąś brzydką? ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolekcja jest genialna. Stylizacja według mnie najlepsza czwarta ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolekcja jest świetna. Dostarczyła nam wiele genialnych rzeczy. Sama kupiłam parę, zamierzam dokupić te same rzeczy, które wybrałeś :)
    Co do stylizacji trzecia jest świetna. Najbardziej przypadła mi do gustu :)
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się spodobała ta kolekcja nelly, jednak nic nie kupiłam. Genialne stylizacje, ale najlepsze 1 i 3 <33

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolekcja jest idealna, ale ograniczony portfel robi swoje :D
    Stylizacje są bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie się kolekcja bardzo spodobała i na razie kupiłem 6 rzeczy :D
    Stylizacje są bardzo ładne, najbardziej mi się podoba ostatni outfit :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kupiłam juz parę rzeczy. Czwarta stylizacja najlepsza.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie również najbardziej podoba się ostatnia stylizacja.
    Jeśli chodzi o samą kolekcję. Większa część mi się nie podoba, ale znalazłam coś dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolekcja jest świetna i widzę całe multum rzeczy, które zobaczyłabym w mojej szafie. Bardzo ładne stylizacje i świetne wybory.

    OdpowiedzUsuń
  12. Stylki jak zwykle świetne, najbardziej spodobała mi się 3 :)
    Kolekcja jest według mnie dobra, ale nie lepsza niż zeszłoroczne :<

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja dostałam dwie (jedne z lepszych według mnie) rzeczy z komentatora, inaczej musiałabym oszczędzać nie wiadomo ile, haha. Dziękuję bardzo. :3 Rzeczywiście większość kolekcji jest warta uwagi, ale nie będę miała tak czy siak możliwości kupna wszystkich najlepszych rzeczy. Stylizacje są cudowne, najbardziej spodobała mi się pierwsza i trzecia <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Najbardziej do gustu przypadła mi stylizacja nr 2 i 4 :)
    Choć wszystkie są bardzo piękne.
    ejmipixi

    OdpowiedzUsuń
  15. Tyle ładnych rzeczy, a stardollarów tak mało! Najbardziej podobają mi się dwie ostatnie stylizacje, ale pozostałe też są ładne.

    OdpowiedzUsuń
  16. Również jestem zakochana w nowej dostawie do nelly i również wykupiłam ją prawie całą. ^^ Ciuchy są wprost genialne!
    Jeżeli chodzi o stylizacje to najbardziej podoba mi się trzecia. Jak dla mnie jest po prostu idealna! ♥ Dopracowałeś każdy szczegół, nawet pozornie błahe łańcuszki doczepione do torebki perfekcyjnie wpasowały się w całość.

    OdpowiedzUsuń
  17. My kupiłyśmy chyba z 10 rzeczy, min.: koszulę, białe buty, czarną torbę, plecak i granatową sukienkę.
    Szkoda tylko, że krata koszuli nie jest w innym odcieniu.
    Wszystkie stylki ładne, ale najbardziej podobają nam się 3 i 4 :)

    OdpowiedzUsuń
  18. 4 najlepsza i chyba najlepsza dostawa :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Na razie jeszcze nie byłam na zakupach, zbieram kasę. Stylizacje bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Najbardziej podobają mi się 2 pierwsze, potem ta trzecia, a na ostatnim miejscu u mnie jest czwóreczka (jakoś tak trochę zbyt 'hipstersko' wyszło).

    Swietnie wykorzystałaś naszyjnik z Versace. Mi się to jeszcze nie udało, ale dzięki tb chyba spróbuję ;)

    sweetka123

    OdpowiedzUsuń
  21. Kolekcja jest świetna ale nie mam na nią sd.Cudne stylizacje najbardziej podoba mi się 2 :)

    misswiolet123

    OdpowiedzUsuń
  22. Szczerze to bym sobie zaszalała, bo prawie wszystko stąd jest super, ale nie mam kasy XD

    SzarlotStar

    OdpowiedzUsuń
  23. nelly.com całkowicie rozczarowany mnie w tym roku. Ale ta nowa kolekcja jest fenomenalna. Warto kupić. Podoba mi się stylistyka 3 i 4.

    OdpowiedzUsuń
  24. Część rzeczy z mojej wishlisty kupiłam, tj. bluza, koszula w pasie, koronkowa bluzka i chyba coś jeszcze są w mojej szafie.
    Czwarty set fantastyczny.

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo fajna kolekcja, jednak mam chwiliowy brak sd. Najbardziej podoba mi sie ostatnia.
    LuluTelulu

    OdpowiedzUsuń
  26. udało ci sie stworzyć kolejny raz, super stylizacje, a do tego inspirujące! z zaprezentowanych najbardziej podoba mi się ostatnia, bardzo lubię pepitkę, a w połączeniu z czerwienią dają bombowe zestawienie!

    moja opinia na temat tej kolekcji jest podobna jak reszty, ogrom świetnych ciuchów, świetna!

    OdpowiedzUsuń