2013/08/20

Wraz z jesienią nadchodzą wyniki

      Bez niepotrzebnych opisów, przejdźmy do wyników loterii ;D
200sm otrzymują...... SweetScarlet91 i kami151
5sd otrzymują...... welma i flondra42

Gratulacje!!!


( Nie zgłaszajcie się do mnie tylko od razu zarezerwujcie coś z wliczoną prowizją )





Kamizelka- Fallen Angel
Top- Orginal Future
Sukienka- Orginal Future
Buty- Fallen Angel
Torebka- Archive


To nie do końca mój styl ale piękna neonowa bluzka zalegała w mojej szafie i postanowiłam coś wykombinować ;3

8 komentarzy:

  1. Dałbym inne buty (są takie fajne szpile z Bizou w kolorze kamizelki). Poza tym ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście! Głupia ja miałam je w schowku ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli chodzi o mnie to nie pasuję mi tylko buty

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna stylizacja :)
    I dziekuje za nagrode ^^

    welma

    OdpowiedzUsuń
  5. Gartuluję wam . Stylizacja ejst fajna . Blzueczka ♥ ! Spódncia ♥ . Super ;D.

    OdpowiedzUsuń
  6. Powiem szczerze, pół na pół :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Brawo, a stylizacja może być.

    adusiaczek3

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluje :)

    P.s dobra stylizacja :)

    Alena155

    OdpowiedzUsuń