2013/08/08

Arhive w zastosowaniu.

Pora na arhive! Dziś stylizacja z dodatkiem jak i spodenkami. Oto one:
1. Naszyjnik - 8sd. Jak dla mnie stanowczo za drogo. Mimo iż jest ładny.
2. Spodenki - 10 sd. Różnica 2 sd!!! Nie rozumiem co za idiota daje takie ceny... Polecam kupić.



Stylizacje.



Kapelusz - Bizou
Okulary - Beastly
Naszyjnik - Arhive
Bluzka - Rio
Pasek - No name
Spódnica - Arhive
Torebka - Tingeling
Buty - Fallen Angell




Opaska - Bizou
Korale - No name
Bluzka - Arhive
Kamizelka - Folk
Spodenki - Arhive
Buty - Arhive



Polecam kupić obydwie rzeczy, są fajne i ładne, a co najważniejsze pasują do wielu stylizacji.

8 komentarzy:

  1. Nie jestem pewien czy kupię naszyjnik :/ Spodenki były na mojej WL, więc kupię. XD Myśle że ładniejsze są dwie maxi i jedna mini? :D

    OdpowiedzUsuń
  2. W pierwszej zdjąłbym pasek i dał inne buty, ale poza tym cudna jest (połączenie bluzki i spódnicy *o*)

    A druga genialna w całości!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten naszyjnik jest super, sama chyba jestem jego posiadaczką ;)
    Świetna druga stylizacja.

    adusiaczek3

    OdpowiedzUsuń
  4. Kupilam ten naszyjnik chociaz mam taki sam tylko inny kolor i za sm . Świetne wykorzystanie ;).

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie, tak letnio i zwiewnie, gratuluje kreatywnosci! ;)

    Alena155

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie się podobają spodenki i naszyjnik bardzoo :)

    SweetSecret91

    OdpowiedzUsuń