2013/08/23

Co W Plazie Piszczy?

Hej, nie było mnie jakiś czas na blogu, ale nie myślcie sobie, że próżnuję. Od kilku dni szykuję 3 artykuły z serii "Co W Plazie Piszczy?". Chwilę temu wszystko skończyłem i mogę już Wam pokazać pierwszą odsłonę nowych artykułów. Dzisiaj zobaczycie stylizacje z użyciem nowego Tribute Mark Fast. Jutro pokażę Wam nowe HB Summer Retro, a za dwa dni przedstawię wykorzystanie trzech darmówek za doładowanie (oferta specjalna).

Sporo ciuchów z nowego tribute zalatuje kiczem, ale jest kilkanaście naprawdę fantastycznych ubrań!
Które polecam najbardziej?


I teraz 4 stylizacje, mam nadzieję, że przypadną Wam do gustu :)



1. Płaszcz- Frankie Morello | Bluzka- Decades | Spódnica- Mark Fast | Torebka- Elle | Obcasy- Lanvin Paris | Kolia- LE

2. Kurtka- Archive | Spódnica (sukienka)- Mark Fast | Bluzka- Bonjour Bizou | Kopertówka- Givenchy | Bransoletka- Rio | Obcasy- DKNY | Okulary- HB Weekly

3. Narzutka- Mark Fast | Top- PPQ | Spódnica (sukienka)- Mark Fast | Pasek- Mark Fast | Kopertówka- DVF | Obcasy- Yves Saint Laurent | Okulary- LE | Bluzka pod spodem- Basics

4. Top (body)- Mark Fast | Spódnica z baskinką- PPQ + YH | Obcasy- DVF | Pasek- Mark Fast | Bransoletka- DVF | Okulary- LE | Kapelusz- Bonjour Bizou

Co sądzicie o stylizacjach i nowej kolekcji?


6 komentarzy:

  1. Mmm piekne, wieczorowe i ponetne :> Bardzo mi sie podobaja!

    Alena155

    OdpowiedzUsuń
  2. Zachwycające chociaż liczyłam, że choć jedna będzie dłuższa. ;)

    Kolekcja bardzo dobra, ale i droga ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Każda po koleji urwała mi dupe *O* Może dlatego ze te chiuchy mi się tak podobają *-*

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialne!!! Zakochałam się w drugiej stylizacji *.*

    OdpowiedzUsuń
  5. Nic nie kupilam , mam 0sd ;(. Świetne stylizacje a zwlaszcza ta 3 ♥ !

    OdpowiedzUsuń