2013/08/19

Double

 Witajcie!
Dziś przygotowałam dla Was dwie stylizacje. Jedną elegancką, a drugą bardziej na luzie.
Pierwsza- elegancka, piękna sukienka z Le ozdobiona paskiem z kopertówką i butami od Donny.
Druga- streetowa, bestseller nowej kolekcji IT GIRLS wraz z leginsami Basic tworzy bardzo ładną stylizację, którą dopełniłam kopertówką i platformami (dla lansu) :)

Sukienka- LE
Pasek- B. bizou
Torebka- Nelly.com
Buty- DKNY
 

Koszula- IT GIRLS
Leginsy- Basic
Torba- Mr. + Alpies Ski
Buty- Archive
Okulary- Beastly
























Mam dla was mikro loterię,  z osób komentujących wylosuję dwie osoby co wygrają 200sm i dwie co wygrają 5 sd :D

9 komentarzy:

  1. Bardzo sympatyczne i miłe dla oka stylizacje :D

    SweetSecret91

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne, ale czekam na coś mniej schematycznego :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Obei fajne xD. Ale 1 lepsza; **.

    OdpowiedzUsuń
  4. Obie stylizacje są bardzo ładne !
    Kocham te platformy z archive *.*
    Mam tylko brązowe, ale poszukuje też tych :)
    Mogłabyś następną stylizacje zrobić z brązowymi platformami ?


    kami151

    OdpowiedzUsuń
  5. Druga raczej lepsza :D

    adusiaczek3

    OdpowiedzUsuń
  6. W drugiej bardzo podoba mi sie uzycie paska do ozdobienia torebki :) swietny pomysl !

    welma

    OdpowiedzUsuń
  7. obie ładne,

    malinkaa.

    OdpowiedzUsuń