2013/08/10

Lookbook Inspired

Totalne pustki na blogu? No nie sądzę. Ja ostatnio dodaję coś codziennie :')

Długo szukałem dzisiaj czegoś ciekawego, ale w końcu trafiłem na bardzo subtelny strój pewnej Filipinki. Kremowy żakiet w kwiaty połączyła z białą bluzką i szortami w tym samym kolorze. Ciekawym dodatkiem jest spora, prostokątna kopertówka w kolorze złotym oraz białe spiczaste szpilki. Złoty pasek, zegarek  i łańcuch są uzupełnieniem tego dziewczęcego setu. 

Ja postawiłem na ciemniejsze i chyba odważniejsze kolory. Do czarnego blazera w kwiaty dobrałem szorty z wysokim stanem i gładki top w tym samym kolorze. Buty i torebka dobrane pod kolor kwiatków na żakiecie, żeby nie było nudno. Nie zrezygnowałem ze złotych dodatków- naszyjnika, paska i bransoletki. 

Marki stardollowych ubrań:
Żakiet- Archive
Top- Miss Sixty
Szorty- Decades
Obcasy- Nelly.com
Torebka- Decades
Bransoletka- DVF
Naszyjnik- LE
Pasek- Miss Sixty

6 komentarzy:

  1. Ładna, ale nie przepadam za kwiecistymi wzorami. Mimo to stylizacja jako jedna z nielicznych przypadła mi do gustu. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Up

    Tobie akurat nie musi się podobać. To żałosne, kiedy ktoś krytykuje wszystko co zrobię tylko dlatego, że mnie nie lubi. Dziecinada. Kindergarden level hard :')

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładna stylizacja ;)

    adusiaczek3 ~ stylizacje-adusiaczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja cie nie lubię ? Hahaha teraz to mogę zacząć. Mówię, że mi się kwieciste wzory poprostu nie podobają, ale stylizacja mi przypadłą do gustu mimo że ma te wzory. Jak dla mnie nie, nie brzmi to jak krytykownaie wszystkiego co zrobisz.

    Myśl sobie jak chcesz, ale żebym cię hejtował, lub krytykował wszystko co robisz, musiałbyś naprawde zrobić coś głupiego itp. Ja nic do ciebie nie mam tylko ty mi wyjeżdżasz z tymi oskarżeniami. O_O

    OdpowiedzUsuń
  5. hmm muszę powiedzieć, że bardzo mi sie podoba :)

    SweetSecret91

    OdpowiedzUsuń
  6. hMM // cAŁKIEM FAJNIE ALE NIE PODOBNIE KOLORAMI Xd.

    OdpowiedzUsuń