2013/08/16

Lim made my day





Także ten tego, dzisiaj próbowałam upolować książki do szkoły, ale że jestem rocznikiem eksperymentalnym, to oczywiście nigdzie nie ma jeszcze książek do 2 liceum. Na szczęście muszę kupić w tym roku tylko 6, z czego kupiłam na razie jedną. Poza tym starsi kupili wreszcze samochód do jeżdżenia po mieście. Wpadło mi też trochę hajsu dzisiaj+ wreszcie zrobiłam sobie ss i teraz łącznie wydałam w tym roku na stardoll 22 pln :c Tyle hajsu, heheszki.


Tak bardzo rozpisałam się o realu ;_;



Dzisiaj wrzucam dwie stylówy w jednym poście, bo wena mi wraca. W obydwóch zastosowałam skórzaną kurtkę Philipa Lima. Zakochałam się w tej drugiej stylówie no i w tych włosach.




stylówa1:

czapka- Mortal Kiss
chocker- Bizou
koszulka- Antidote
kurtka- Archive
spodnie- Nicholas Kirkwood Tribute
buty- It Girls








stylówa2:

kolczyki- Royalty
naszyjnik- Royalty
kurtka- Archive
sukienka- Decades
kopertówka- Royalty



dzisiaj moja ulubiona z majectic ❤

weeked-wild child




Która stylka z Philipem Limem bardziej wam podchodzi? c:

7 komentarzy:

  1. Obiec ciekawe.

    2 psuje twarz, oryginalna może i jest, ale nie dam rady strawić :)
    Wybieram jednak numer 1 :D

    SweetSecret91

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne! oddaj mi mortal kiss wiedźmo ;-;

    OdpowiedzUsuń
  3. Numer 2, ale ta fryzurka zabardzo mi się nie podoba. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Boże 2 jest śliczna!!

    adusiaczek3

    OdpowiedzUsuń
  5. Obei super ! W 1 podoba mi się oryginalność zarówno jak i w 2 ;).

    OdpowiedzUsuń