2013/08/11

Lookbook Inspired

Czekam na jakąś nową dostawę w starplazie, żeby dodać "Co W Plazie Piszczy?", a na razie mam dla Was LB Inspired. Nie mogłem disiaj znaleźć nic ciekawego, postawiłem więc na dość prosty, elegancki set Meksykanki. Kremowy top i jeansowe szorty się raczej nie wyróżniają. Całości smaku nadaje świetny, czarny płaszczyk, torebka ze złotymi wykończeniami oraz wysokie czarne koturny i wielkie przeciwsłoneczne okulary.

Moja wersja dość podobna, zaszaleć bardzo nie mogłem. Są niewielkie róznice- top jest biały, nie kremowy; okulary mają nieco inny kształt, a torbę zamieniłem na kwadratowy kuferek. Nie mam dzisiaj chyba weny do pisania, ups.

Marki stardollowych ubrań:
Żakiet- Elle
Podszewka- Bonjour Bizou
Szorty- Rio
Top- Basics
Kuferek- It Girls
Koturny- PPQ
Okulary- LE
Bransoletka- PPQ

4 komentarze: