2013/08/13

Co W Plazie Piszczy?

Wreszcie mogę dodać post z całkowicie własną twórczością. Przyznam, że o wiele bardziej wolę ten dział niż LB Inspired :D

Widząc nowy sklep pomyślałem, że to jakiś żart :') Serio? Ja rozumiem, że moda na coś powraca co jakiś czas, rozumiem, że lata 60-te wracają do łask, ale admini postawili na totalny kicz! Można było to inaczej rozegrać... Same ciuchy są kiepsko wykonane, nie mówiąc już o przesadzeniu z wzorami i kolorami. Udało mi się jednak wyhaczyć 5 znośnych łaszków:


Najlepsza jest kiecka inspirowana obrazem Mondriana, błękitne bikini też prezentuje się nieźle, no i turkusowe i czerwone buty od biedy. Spróbowałem wydobyć ich piękno w trzech stylizacjach:


1. Bikini- Mod Market | Spódnica- LE | Szalik na rękę- Alice + Olivia | Okulary- Wild Candy | Obcasy- Alice + Olivia

2. Sukienka- Mod Market | Obcasy- DKNY | Torebka- Windows On The World | Okulary- Limited Edition

3. Spódnica- Riviera | Top- Archive | Torebka- Voile | Bransoletka- DVF | Naszyjnik- Chanel | Obcasy- Mod Market

Co sądzicie o stylizacjach?

8 komentarzy:

  1. Pierwsza stylizacja jest ekstra :D Wcale nie wygląda jakbyś próbował wykrzesać cokolwiek ze średnich ciuchów. Chociaż właściwie ten strój sam w sobie też mi się podoba ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow O_O To samo chce kupić XD
    Wszystkie super, nie mogę zdecydować która najlepsza :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Tylko sukienka mnie interesuje, o wiele lepsza wersja niżeli ta, która była kiedyś :)

    SweetSecret91

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie najlepsza jest ta sukienka. Jak na ten cały sklep to tylko na nią zwróciłam uwagę ^^

    welma

    OdpowiedzUsuń
  5. Lolz, a jakieś inne komentarze niż te na temat samego sklepu i pogody za oknem? Na przykład coś o stylizacjach?

    OdpowiedzUsuń
  6. Kupilam mietowe buty . ;) Zastanowei sie jeszzce nad czyms .

    OdpowiedzUsuń