2013/08/21

Co W Plazie Piszczy?

Do plazy doszła minikolekcja YH inspirowana nowym teledyskiem Lady GaGi. Ciuchy są dość kontrowersyjne i oryginalne, dlatego zamiast normalnych stylizacji postanowiłem zrobić Haute Couture (dlatego stylizacje na czarnym, a nie na białym tle). Nie każdemu pewnie przypadną do gustu, są dość odważne i specyficzne. Nie jestem miłośnikiem awangardy, ale czasem lubię zrobić coś takiego. Najbardziej zaskoczy Was pewnie pierwsza stylizacja, muszę przyznać, że to istny eksperyment, reszta jest już mniej złożona.

Co kupiłem?

I nadszedł czas na stylizacje, mam nadzieję, że pozytywnie Was zaskoczą :)

1. Kurtka- Fallen Angel | Spódnica- Windows On The World | Stanik- Bonjour Bizou | Majtki- Bonjour Bizou | Naszyjnik- Royalty | Bransoletka- Velvet Orchid | Obcasy- YH | Kopertówka- Miss Sixty | Beret- Voile Holiday Boutiqe

2. Top- YH | Bikini- YH | Spódnica- Mortall Kiss | Bransoletka- Velvet Orchid | Bransoletka (pasek)- Pretty n' Love | Kabaretk- Jean Paul Gaultier | Platformy- Evil Panda | Okulary- Voile Holiday Boutiqe

3. Sukienka- Voile | Maska- YH | Kopertówka- DVF | Obcasy- Gucci + Riviera

4. Top- Velvet Orchid | Spódniczka- YH | Ramoneska- Chanel | Kopertówka- Miss Sixty | Okulary- Gucci | Obcasy- YH | Bransoletka- Velvet Orchid

Co kupiliście? Co sądzicie o stylizacjach?

7 komentarzy:

  1. Ta pierwsza wygląda jakbu
    y tu LADY AGAG stała, super ;D. A kolejne też są świetne oczywiście <33.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie są super 1 Ci na serio dobrze wyszła, tylko ta 2 taka "normalna" ;c ale reszta to świetna *0*

    OdpowiedzUsuń
  3. Kupiłam rzeczy do sprzedaży bo nic mnie nie zaszokowało a pani Gaga mnie nie jara.

    Przykro mi, ale stylizacje również niczym mnie nie zaskoczyły :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Wręcz przeciwnie mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. najbardziej podoba mi sie 4 ;>

    Alena155

    OdpowiedzUsuń