2013/08/12

Lookbook Inspired

Udało mi się dzisiaj znaleźć dosyć prosty, ale całkiem ciekawy set. Połączenie czarnych spodni w paski z neonami jest już oklepane, autorka tego stroju postawiła natomiast na srebro. W tym kolorze są obcasy, srebrna jest też biżuteria- naszyjnik i bransoletki. Czarny top to chyba najlepsze rozwiązanie do takich spodni. Świetna brokatowa torebka na srebrnym łańcuszku sprawia, że stylizacja nie jest monotonna.

Moja wersja mniej szalona. Bazą są oczywiście spodnie w czarno-białe pasy. Ja dobrałem do nich czarną bluzkę z długimi rękawami, klasyczne czarne szpilki z czubem, pikowaną torebkę na złotym pasku oraz złotą bransoletkę. Prosto, elegancko, mi się podoba.

Marki stardollowych ubrań:
Bluzka- Decades
Spodnie- LE
Szpilki- Chanel
Bransoletka- PPQ
Torebka- Supertrash Girls

7 komentarzy:

  1. Dlaczego nie kupiłam kiedyś tych szpilek?! ;c Bardzo ładnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Spodnie wyglądają jak dosłownie wyciągnięte ze zdjęć. O.O

    OdpowiedzUsuń
  3. A jednak bym chciała zobaczyć inny kolor szpilek i bluzki :D Ogólnie oczywiście świetna stylka :)

    SweetSecret91

    OdpowiedzUsuń
  4. Proste a cieszy ślepia.

    Btw widziałam w szafie ze masz 2 pary tych szpilek sprzedaj mi jedne ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ommhh . Super Ci nwyszlo <3.

    OdpowiedzUsuń