2013/08/30

Co W Plazie Piszczy?

Dzisiaj przygotowałem dla Was artykuł z wykorzystaniem ciuchów z nowej dostawy do Wild Candy. Dostawy do tego sklepu zazwyczaj są niewypałami- tandetne, dziecinne ciuchy, w dodatku kiepsko wykonane. Tym razem jednak admini bardziej się postarali i udało mi się kupić sporo perełek. Najlepsza jest skórzana ramoneska za 13 sd, ale łaszki za sm są również ciekawe.

Co polecam?

I uwaga- tym razem mam dla Was aż 7 stylizacji (+ dwie wersje jednej, nie mogłem zdecydować się, które buty wybrać):


1. Kurtka- Wild Candy + Archive | Szorty- Archive | Bluzka- 2x Original Future | Koszula- Bonjour Bizou | Koturny- Bonjour Bizou | Torba- Fallen Angel | Okulary- Bonjour Bizou | Kapelusz- Killah

2. Sweter- Fudge | Podszewka- 2x Fudge | Koszula- Wild Candy | Szorty- Archive | Kołnierzyk- No Name | Trampki- LE | Bransoletka- LE | Kapelusz- Killah

3. Koszula- Miss Sixty | Jeansy- Wild Candy | Blazer- Killah | Szpilki- Chanel | Torba- Mr. | Okulary- Chanel | Kapelusz- Killah


4. Kurtka- LE | Top- Miss Sixty | Spódnica- It Girls | Pasek- Mark Fast | Obcasy- HB Summer Retro | Kopertówka- Wild Candy | Okulary- LE

5. Kurtka- Wild Candy | Top- Lanvin Paris | Szorty- Decades | Torba- Archive | Szpilki- Rio | Bransoletka- Wild Candy | Pasek- Gucci | Okulary- Bonjour Bizou | Kapelusz- Bonjour Bizou | Tatuaż- Evil Panda

6. Żakiet- Decades | Koszula- It Girls | Spódnica- PPQ | Obcasy- Wild Candy | Torebka- It Girls

Która wersja lepsza?

7. Kurtka- Archive | Koszula- No Name (Tingeling?) | Spódnica (sukienka)- Wild Candy | Kopertówka- Miss Sixty | Kapelusz- Killah | Pasek- Wild Candy | Obcasy- Chanel/ Rio


Co sądzicie o stylizacjach? Przypadła Wam do gustu dostawa?
Piszcie Wasze opinie w komentarzach, to dla mnie ważne :)

5 komentarzy:

  1. Dostawa do WC jest jedną z lepszych jeżeli chodzi o ten sklep ;)

    Co do stylek to strasznie ich dużo jak na raz :D

    Ogólnie podobają mi się poza 2 ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zakochałam się!!! Wszystkie są boskie, jednak najbardziej przemawia do mnie 2 i 4 <3 Co do dwóch wersji, uważam że lepiej wyglądają czarne, klasyczne szpilki. Również bardzo podoba mi się stylizacja 5, zaje... :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Z pierwszej serii najbardziej podobają mi się dwie pierwsze, i z drugiej serii także dwie pierwsze. Pozostałe nie przypadły mi zbytnio do gustu, ponieważ tamten styl najbardziej mi się podoba :)

    Alena155

    OdpowiedzUsuń
  4. Skórzana kurtka ejst boska ale mnei nie stac bo za sd;/. Kupilam kilka rzeczy za sm . Wszystkie stylizajce są swietne ;3.

    OdpowiedzUsuń
  5. Boska ta dostawa, a stylizacje nie są złe.

    adusiaczek3

    OdpowiedzUsuń