2013/08/14

Co W Plazie Piszczy?

Nowa dostawa Royalty całkiem mi się spodobała. Kupiłem sporo łaszków, choć niektóre pewnie będą leżeć w szafie i nic z nimi nie zrobię... Wiem, że to sklep tylko dla wybranych, ale postanowiłem zrobić jednak post z mojego działu. Co polecam kupić?


I przygotowałem 4 stylizacje, muszę przyznać, że jestem zadowolony z efektu :)


1. Blazer- Elle | Podszewka- Royalty | Koszula- It Girls | Spodnie- Royalty | Torba- Miss Sixty | Obcasy- Pretty n' Love | Pasek- Gucci | Bransoletka- DVF | Okulary- Chanel

2. Kurtka- Bonjour Bizou | Koszula- Royalty | Szorty- Spring Surprises | Kopertówka- Limited Edition | Obcasy- Royalty

3. Kurtka- Miss Sixty + Archive | Bluzka- Basics | Spódnica- Royalty | Torba- Fallen Angel | Koturny- Young Hollywood | Bransoletka- Wild Candy | Kapelusz- Killah

4. Blazer- Elle | Top- It Girls + Fudge | Szorty- Fallen Angel | Torba- Bonjour Bizou | Botki- Chanel | Naszyjnik- Royalty | Kapelusz- Killah | Pasek- Voile

Co sądzicie o nowej kolekcji i stylizacjach?


7 komentarzy:

  1. Zdecydowane tak :D
    Stylizacje świetne, najbardziej podoba mi się 3. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nic nie pobiję klasycznej czerni i bieli

    1. pierwsza
    2. trzecia
    3. czwarta
    4. druga

    OdpowiedzUsuń
  3. Neistety nie jestem royalty a dostawa ejst bardzo ciekawa. 1 stylziacja ♥ !

    OdpowiedzUsuń
  4. A mi najbardziej podoba się ostatnia stylizacja :D

    OdpowiedzUsuń