2013/08/20

Szczerze.


Witajcie dziś mam do was szczerą notkę.

Nie wiem co się ze mną ostatnimi dniami dzieje przestaje wierzyć w swoje stylizacje, dziś nie mam wany i moja stylizacja przypomina kupkę pedigree.
Dziś był wspaniały dzień do czasu, gdy pewien Pan zniszczył mi go, stylizacje też mi nie wychodzą kiedy jestem przygnębiona jak dziś i wczoraj (19, 20 sierpień). Znów przepraszam za buty Chanel oraz za kurtkę ale je uwielbiam i będę ich używała do porzygu.

Okulary - Bizou
Kolczyki - Le
Bluzka - It Girls
Kurtka - Bizou
Torebka - Le
Bransoletka - Wild Candy
Spodnie - Bizou 
Buty - Chanel ♥

3 raz Applause nie widzę w tym nic dziwnego.

A pogadze czegoś więcej się spodziewałam, na twitterze pisała ze teledysk będzie kolorowy, liczyłam na coś lepszego i jeszcze zbyt wiele ujęć.

Pozdrawiam Magda.


(zastanawiam się nad przerwą)

10 komentarzy:

  1. Co Ty się Magdo łamiesz. Odsapnij sobie chwilę jak coś nie idzie, ale wiedz, że to świat wirtualny i nie ma co się zbytnio angażować.

    Wena opuszcza od czasu do czasu każdego.

    Naładuj baterie a co do stylki to nie jest tragiczna :)

    Zawsze masz powód by się uśmiechnąć ( teledysk gagi 26 !) :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacja ładna :) Co do teledysku: przerost formy nad treścią. Buziaczki Magdo http://31.media.tumblr.com/7436c2ed8e8921e0d58a6d94281ac06f/tumblr_mrtbvlBmYO1r1qvpro1_500.jpg

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie łam się, chyba 1 raz widzę cię w takim stanie. ;D
    A stylka ładna ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. tak troche poza tematem.. wlasnie zobaczylam w plazie w katalogu ( nowosci ) ze jest pare rzeczy nowych z Young Hollywood akurat z Lady Gaga Applause ;3

    A Mi sie stylizacja bardzo podoba :D Nie ma co rezygnowac z powodu chwilowego braku bardzo tworczych stylizacji

    welma

    OdpowiedzUsuń
  5. Wierz w swoje ! Nie wygląda jak kupka haha wygląda świetnie ;DD

    OdpowiedzUsuń
  6. Rozumiem Cię, ja też nie mam wanny :)))))))))))))))) Mam prysznic ;/

    OdpowiedzUsuń