2013/08/14

Cześć

Dostałam szansę pisania na tym bardzo ciekawym blogu. Czego można chcieć więcej? Wspaniałe posty 
i świetna załoga. Bardzo dziękuję Magdzie za zainteresowanie się moją osobą. W dzisiejszym poście pragnę przedstawić Wam moją pierwszą stylizację na Caramel. Nie przedłużając, opiszę ją w kilku słowach. 

Moja stylizacja miała kompletnie inaczej wyglądać. Mianowicie początkowo była ona niebiesko pomarańczowa z użyciem jeansowej kurtki. Później nastąpiła nagła zmiana "czary mary hokus pokus"... 
I wyszła stylizacja zupełnie z innej bajki. Od jakiegoś czasu próbowałam zrobić stylizację z tą kurtką. Jednak ćwieki na kołnierzu są troszeczkę odpychające. Postanowiłam użyć dłuższych włosów aby je zakryć. 
Za spódniczkę użyłam świetną różową sukienkę, która ukradła mi serce od pierwszego wejrzenia. 
Mam nadzieję że się Wam spodoba :)




Opaska - Special Offer
Kurtka - Frankie Morello tribute
Bluzka - Hotbuys & Bizou
Spódniczka - Velvet Orchid (sukienka) & Velvet Orchid
Torebka - Nelly.com
Buty - LE
Ukradłam Ci piosenkę Adamie :3
Ps. Dziękuję :)

3 komentarze: