2013/08/25

Co W Plazie Piszczy?

Tak jak zapowiadałem- dzisiaj post poświęcony 3 darmówkom za doładowanie. Najlepsze są moim zdaniem szpilki, choć w ofercie wyglądały mi na białe, a okazały się posrebrzane... Sukienka byłaby o wiele lepsza bez tych serduszek, ust i innych bohomazów. Naszyjnik jest całkiem ładny, ale ciężko było mi z nim zrobić cokolwiek.

Tak się prezentują:

I teraz 3 stylizacje:

1. Kurtka- Nelly.com | Top (sukienka)- I Love Italy | Spódnica- Antidote | Pasek- Voile | Obcasy- Special Offer | Kopertówka- Golden Sands | Siateczka (bluzka)- Bonjour Bizou

2. Żakiet- Archive | Top- Rio | Spódnica (sukienka)- Special Offer | Torebka- Supertrash Girls | Obcasy- DKNY | Bransoletka- PPQ | Pasek- Wild Candy

3. Żakiet- It Girls | Podszewka- Original Future | Spódnica- Windows On The World | Top- PPQ | OBcasy- Archive | Kopertówka- DVF | Bransoletka- LE | Naszyjnik- Special Offer | Okulary- LE | Pasek- Wild Candy


Co sądzicie o stylizacjach i samych darmówkach?

9 komentarzy:

  1. Stylizacje genialne,jednak same darmówki nie są najlepsze. Sam pisałeś że miałeś problem z użyciem tego naszyjnika. Według mnie jest on okropny ;_; Jednak Ty zrobiłeś z nim cudowną stylizację. Jednak najbardziej przemawia do mnie dwójka :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacje bardzo fajne. A z darmówek to podoba mi się tylko sukienka :)

    Alena155

    OdpowiedzUsuń
  3. 1 - buty boskie, ale przyczepię się do tego, że pod płaszczem/kurtką/żakietem, który w tej stylizacji wydaje się być lekkim jest zbyt ciężko ;)

    2- w spódnicy się zakochałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne, doładowałam i nie dostałam tych ciuchów ;/

    OdpowiedzUsuń