2013/08/08

Lookbook Inspired

Na blogu pustka, a ja zaniedbałem trochę LB Inspired, więc wstawiam post z tego działu :)
Jeśli będę mieć czas to dodam może jeszcze dziś "CWPP?" z nową dostawą FM Tribute.

Okej, strój znalazłem wczoraj, jest dosyć prosty, ale srasznie mi się podoba. Połączenie panterkowej narzutki z jeansową koszulą wbrew pozorom wygląda genialnie! Twórczyni stroju dodała czarne legginsy i botki ze złotymi aplikacjami, aby nie przesadzić. Burgundowy kapelusz z szerokim rondem jest tutaj świetnym uzupełnieniem. Lubię takie dość vintage'owe zestawienia.

Nie chciałem robić identycznego odpowiednika, dlatego pozmieniałem co nieco. W mojej wersji to kurtka jest jeansowa, a bluzka ma panterkowy print. Pod nią założyłem czarną koszulę. Legginsy zastąpiłem czarnymi rurkami. Botki są identyczne, kapelusz natomiast w kolorze czerni. 

Marki stardollowych ubrań:
Kurtka- Bonjour Bizou
Rurki- Rio
Bluzka- Roberto Cavalli
Koszula- YH
Botki- Nelly.com
Kapelusz- Killah

4 komentarze: