2013/08/08

Co W Plazie Piszczy?

Nowa dostawa w starplazie wywołała mieszane uczucia. Jedni uwielbiają nowe Frankie Morello Tribute, inni się nim brzydzą pisząc, że jest strasznie dziecinne i kiczowate. Ja należę raczej do grupy zwolenników nowego sklepu. Nie będę porównywać nowej kolekcji do poprzedniej tej marki, bo są one zupełnie inne. W tej możemy zobaczyć mnóstwo kolorystycznych połączeń, błyszczących materiałów, ćwieków. Zaskakująca jest też ilość koloru fioletowego, rzadko w starplazie pojawia się ta barwa. Moim zdaniem warto kupić sporą część kolekcji, nie jest uniwersalna, ale ubrania są naprawdę oryginalne i ładne.

Co polecam kupić?

A teraz mam dla Was 4 stylizacje. Starałem się nie przesadzić i stonować szalone barwy ubrań od FM neutralnymi kolorami (nie w ostatniej stylizacji :))


1. Żakiet- Archive | Top- Bonjour Bizou | Spódnica- Frankie Morello | Pasek- Gucci | Okulary- Voile Holiday Boutiqe | Kopertówka- Voile | Obcasy- DKNY

2. Bluzka- Frankie Morello | Spodenki- Archive | Torebka- Rio | Pasek- Rio | Obcasy- Special Offer

3. Top- Frankie Morello | Spódnica- Rio | Torebka- Miss Sixty | Obcasy- Voile | Naszyjnik- Nicholas Kirkwood | Bransoletki- Chanel | Okulary- Chanel

4. Bluzka- Original Future + Suite Shop | Szorty- Frankie Morello | Obcasy- DKNY | Bransoletka- Killah | Okulary- Chanel | Torba- Rio

10 komentarzy:

  1. Świetny artykuł. Wszystkie stylizacje cudowne . Zakochałam się w drugim outficie <3

    wannessa8989

    OdpowiedzUsuń
  2. Bosko! Najbardziej podoba mi się pierwsza stylizacja, jest po prostu genialna! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mało dodatków kupiłeś :_: Ja kupię prawei cały sklep.

    OdpowiedzUsuń
  4. @Pawełek

    Ja mam cały sklep kotku, ale na screenie pokazałem tylko to co warto kupić najbardziej :)
    Ups, nie wyszło :'(?

    OdpowiedzUsuń
  5. Kupilam 1 rzecz z polecanego przez ciebie . Świetne stylizaacje.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnee stylizacje :333

    Alena155

    OdpowiedzUsuń
  7. @Heneda

    ja tylko mówię. od tego są komentarze. :*

    OdpowiedzUsuń
  8. @A ja wyprowadzam Cię z błędu. Od tego są komentarze :')

    OdpowiedzUsuń
  9. Mimo tej kłótni, 1 i 3 stylka jest najlesza. :>

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne stylki :)
    Kilka rzeczy kupiłam.

    SweetSecret91

    OdpowiedzUsuń