2013/08/19

Lookbook Inspired

Hejo, już niedługo pojawią się reklamy, które zamówiła Magda, więc na blogu będzie większy ruch. 
A ja dzisiaj mam kolejną dawkę lookbook'owych inspiracji, bo dawno tego nie było :) Dzisiaj znalazłem rock'owy set Brazylijskiej użytkowniczki LB. Set mnie zaciekawił, bo jest dość nietypowy. Ewenementem jest tutaj biała skórzana kurtka- ma fantastyczny krój i jest naprawdę ciekawa. Do niej autorka stroju dobrała biały top i skórzane rurki. Dodatki to wysokie, czarne obcasy, przyciemniane okulary i nausznica.

W mojej wersji biel zastąpiłem srebrem. Zamiast białej skórzanej kurtki jest czarna ramoneska, cała w srebrne nity. Oprócz tego zmieniłem top na srebrny. Okulary, buty i spodnie bez zmian. Było jednak za prosto i nudno, czego nie lubię, zdecydowałem się więc na czarny kapelusz, pieszczochę i pasek ze srebrną sprzączką. Co sądzicie?

Marki stardollowych ubrań:
Kurtka- Antidote
Bluzka- LE
Spodnie- Supertrash Girls
Obcasy- Velvet Orchid
Bransoletka- Wild Candy
Okulary- Bonjour Bizou
Kapelusz- Killah 
Pasek- Gucci


7 komentarzy:

  1. Faktycznie obłędna ta kurtka i ogólnie cała stylizacja.

    Co do twojej szkoda, że nie ma podobnej kurtki na sd i ciężko jest znaleźć takie awiatorki. Chyba jeszcze nie widziałam ciemnych awiatorek ze srebrnymi obramówkami na sd, a szkoda.

    OdpowiedzUsuń
  2. O kurde kurtka w oryginale kosi. ;)

    Twoja stylka mi się tutaj bardzo podoba.

    SweetSecret91

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmm ... Kurtka różni się od tamtej ale ogółem jest bardzo fajnie ipodobnie ;D.

    OdpowiedzUsuń