2013/08/09

Lookbook Inspired

Na blogu pustki, w plazie brak nowych dostaw, więc postanowiłem, że dodam LB Inspired.

Dzisiaj znalazłem fantastyczny, letni strój wykonany przez Niemkę. Połączenie niebieskiej wzorzystej koszuli z podiwniętymi rękawami i skórzanych, czarnych szortów z podwyższonym staniem to strzał w dziesiątkę i idealna baza do ciekawej stylizacji. Autorka stroju postawiła na elegancję, dodała czarne, delikatne szpilki, białą pikowaną torbę, złotą biżuterię i duże, okrągłe okulary. Wygląda to moim zdaniem perfekcyjnie :)

Moja wersja jest w odcieniach bieli i błękitu. Do krótkiej, eleganckiej i wzorzystej bluzki dobrałem białe szorty z podwyższonym stanem. Buty to błękitno-białe obcasy idealnie pasujące do bluzki. Jeśli chodzi o biżuterię również postawiłem na złoto. Dodałem więc złotą bransoletkę i kolię. Na koniec dobrałem białą, małą torebkę Chanel na złotym łańcuszku i okrągłe okulary przeciwsłoneczne z białymi oprawkami. Co sądzicie?

Marki stardollowych ubrań:
Bluzka- Alice + Olivia
Szorty- 2x Archive
Bransoletka- PPQ
Kolia- LE
Obcasy- Pretty n' Love
Torebka- Chanel
Okulary- Voile Holiday Boutiqe

7 komentarzy: