2013/08/20

Lookbook Inspired

Mam kolejną dawkę modowych inspiracji. Dzisiaj wyhaczyłem strój Kanadyjki, która świetnie połączyła elegancję z luzem. Do wielkiej, czarnej kurtki i męskiej bluzy z napisem "respect" dobrała zgrabną, transparentną spónicę, czubate obcasy oraz srebrną, prostokątną kopertówkę i okrągłe przeciwsłoneczne okulary. Uwielbiam takie sety.

Mój set niewiele się różni od oryginału, nie bardzo mogłem zaszaleć. Do skórzanej, męskiej kurtki dobrałem białą bluzę oraz spódnicę z identycznego materiału co kurtka. Spiczaste szpilki Chanel, przyciemniane okulary ze srebrnymi oprawkami i srebrna kopertówka, ot co. Co sądzicie?

Marki stardollowych ubrań:
Kurtka- Fallen Angel
Bluza- Fudge Boys
Spódnica- PPQ
Obcasy- Chanel
Okulary- Bonjour Bizou
Kopertówka- Miss Sixty



PS. Jutro mnie nie będzie cały dzień, ale postaram się zaplanować post z użyciem ubrań z nowej kolekcji YH inspirowanej nowym teledyskiem GaGi- "Applause".

7 komentarzy: