2013/08/30

Lookbook Inspired

Udało mi się dzisiaj znaleźć prosty, elegancki i bardzo urokliwy set. Autorką stroju jest Amerykanka. Do dziewczęcej, kremowej sukienki dobrała złote dodatki- spiczaste szpilki, bransoletkę, pierścionek i naszyjnik. Wszystko razem wygląda naprawdę ciekawie. Cóż więcej pisać?

Ja postanowiłem zrobić coś innego. W mojej wersji sukienka jest czarna, bez ramiączek, rozszerzająca się ku dołowi. Do niej postanowiłem dobrać srebrne dodatki- zamiast złotych. Same szpilki, bransoletki i naszyjnik nie dawały mi satysfakcji, dlatego pokusiłem się o kocie okulary Chanel i srebrną kopertówkę HB Weekly. 

Co sądzicie?

Marki stardollowych ubrań:
Sukienka- Bonjour Bizou
Obcasy- LE 
Bransoletki- DVF + LE
Naszyjnik- Chanel
Kopertówka- HB Weekly
Okulary- Chanel


7 komentarzy:

  1. Nigdy nie lubiłam tej sukienki,ale w tej stylce wyszło świetnie :)

    A takie pytanko? Jakaś zmiana włosów czy coś będzie kiedyś ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ja lubię te włosy :< I nie przepadam za zmianami, ale jak będę mieć fazę na jakąś inną fryzurę, to pewnie tę zmienię :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie zbyt podobnei ale ładnie ;3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też lubię te włosy, ale to tak jak z tymi butami "kopytami" jak wciąż widzisz to samo to całość co raz mniej interesująca :D

    OdpowiedzUsuń
  5. popieram naati8 nie zbyt podobnie ale ładnie xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładna stylówa ale okulary mi nie pasują.

    Alena155

    OdpowiedzUsuń