2015/01/03

We've got time to share all of the things in the New Year

Trochę spóźnione, ale wszystkiego najlepszego w Nowym Roku :p!

Sukienka - Hot Hot Buys | Kolczyki - Limited Edition | Torebka - Nelly.com | Obcasy - Young Hollywood | Bransoletka - PPQ Of Mayfair + Callie's Picks

Okej, jest jeszcze jedna sprawa. Jedna z czytelniczek naszego bloga chciała wykupić u nas reklamę. Nie do końca jestem za zaśmiecaniem bloga tego typu rzeczami, ale reklama dotyczyła nowo powstałego bloga ze stylizacjami. Jak wiadomo, blogosfera mocno podupadła i warto doceniać każdy krok, który dąży do jej odbudowania. Dlatego zapraszam Was tutaj: Klik. Może Wam się spodoba i będziecie zaglądać częściej. To chyba na tyle :p 

32 komentarze:

  1. cudowna :) bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie także bardzo się podoba. c:

    OdpowiedzUsuń
  3. Heneda ma nowy włosy! :D Bardzo jej w nich ładnie :)
    Stylizacja świetna, fajnie wykorzystana sukienka :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie wykorzystana sukienka :) podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dobrze dobrane dodatki do tej sukienki. Podoba mi sie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna. Świetnie dobrane dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładnie, szczególnie ciekawie te kolczyki tu wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna stylizacja, ciekawe kolczyki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna stylka, śliczne buty.
    Co do bloga to dodam się do komentatorów i może zacznę komentować ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sukienka wygląda tutaj super, pewnie za sprawą świetnie dobranych dodatków.
    Efekt końcowy bardzo nam się podoba, a Heneda wygląda genialnie w tych włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Henedzi świetnie w tych nowych włosach!
    Stylizacja cudna, idealnie dobrane dodatki. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Stylizacja jest śliczna ♥ Doll wygląda genialnie w tej fryzurze :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Sukienka jest o wiele lepsza niż w sklepie! Buty są interesujące. Całość wygląda świetnie.
    Adam, Adam, nawet nie wiem, jak miałabym Ci dziękować... Wcale nie musiałeś tego robić! Ale dziękuję! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo mi się podoba wykorzystanie sukienki. Stylizacja jest bardzo ładna

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowna! Świetnie, że dodatki są w tym samym odcieniu złota co sukienka. A, no i Heneda pięknie wygląda w tej fryzurze. :>

    OdpowiedzUsuń
  16. Mnie ta sukienka chyba nigdy do siebie nie przekona, ale dodatki dobrane bardzo ładnie.
    Ta torebka jest tak pięknie wykonana!

    OdpowiedzUsuń
  17. Klasycznie, bardzo mi się podoba. Świetnie dobrałeś kolczyki. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładna, fajne kolczyki. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładna, idealnie dopasowane buty, chociaż za sukienką nie przepadam.
    kreda2

    OdpowiedzUsuń
  20. Sukienka mnie nie przekonuje, ale w tym zestawie wygląda okej. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wzajemnie,stylizacja mi się podoba :)

    misswiolet123

    OdpowiedzUsuń
  22. Choć sukienka mi się nie podoba, stylizacja wygląda ciekawie ;)
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  23. ładnie
    klikłam, może dodam się do obs., a tak ogólnie nie mam nic przeciwko takim dyskretnym reklamom :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudownie, bardzo fajnie dobrane dodatki.

    OdpowiedzUsuń