2015/01/10

Nagrody dla Najaktywniejszych Komentatorów

W tym tygodniu na listę trafia 5 osób (chyba rekord :O), są to: Melolitka, nivea11, Punkkokoo, kreda2 i CudneOczka
PS.: Ponieważ liczba osób na liście jest naprawdę imponująca, poważnie zastanawiam się nad zwiększeniem ilości nagród w loteriach cotygodniowych, albo myślę o jakichś sporych loteriach z nagrodami dla wszystkich z listy raz na 1-2 miesiące. Co sądzicie? Co byłoby lepsze?

Nagrody za poprzedni tydzień:
Kurtka - kotek717
Spódnica - lewa0702
Bluzka - klaudialigenza
Sandałki na obcasie - aleksandra0308
Łańcuch - jarus55

Gratuluję, nagrody już czekają na Was w bazarku :)


Nagrody na ten tydzień:
Aby wziąć udział w losowaniu którejś z tych nagród, musisz znajdować się na TEJ LIŚCIE, być obserwatorem bloga i zgłosić się pod tym postem. Jeśli jeszcze nie ma Cię na liście najaktywniejszych komentatorów to żaden problem- bądź aktywny, komentuj regularnie posty, a
może już za tydzień tam trafisz. 
  
Komentatorem tego tygodnia zostaje Juliette116, gratuluję. Wystaw coś za 50 sd na konto Heneda  :)

28 komentarzy:

  1. Myślę, że loterie z wygraną dla każdego raz na jakiś czas to fajny pomysł!
    Gratulację!
    Marzy mi się spódniczka :)
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  2. O, dziękuję bardzo za łańcuszek i gratuluję 10 osobom! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję :)
    Spódnica jest moim marzeniem, ale wiem, ze nie mam szans nic w tym tygodniu wygrać :(
    Mam wianek
    Kotek717

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję! Zgłaszam się.
    Sama nie wiem co lepsze, bez różnicy mi to :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też nie wiem co lepsze, oba pomysły bardzo fajne ;) Gratulacje i zg się, mam marynarkę, a marzę o spódnicy <3

    OdpowiedzUsuń
  6. cudnie dobrałes te nagrody haha.
    zgłaszam sie, nie mam kapelusza i spódnicy :)
    jaka-gwiazdka

    i gratuluję innym:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oba pomysły są dobre ;-)
    Gratuluje!

    Zgłaszam się
    Bardzo zależy mi na spódniczce :)
    Czekoladka333

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki. zgłaszam się, mam wianek

    OdpowiedzUsuń
  9. Oba pomysły świetne :)
    Zgłaszam się, proszę o spódniczkę :)
    Weronikao99

    OdpowiedzUsuń
  10. jak miło, dziękuję :3
    Cotygodniowe loterie są fajne, ale te większe raz na jakiś czas także. :D

    Zgłaszam się
    mam wianek i kapelusik :P
    Klaudialigenza

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo dziękuję za miejsce! :3
    Do loterii się nie zgłaszam, gdyż wszystko mam XD

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję! Tym razem i ja się zgłaszam, mam wszystko oprócz spódnicy.
    Ta i ta wersja loterii jest spoko, sama nie wiem co jest lepsze. :/

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję! Nie mam telefonu i spódniczki. :)
    -sweet-girl-22

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale fajnie, dziękuję!
    Mam kapelusz :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulujemy! :)
    Tym razem podoba nam się marynarka i to właśnie ją byśmy chciały.

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję :) Nie mam nic. Bardzo bym chciała spódniczkę lub wianek. Xenakk

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratulacje! :D Szczerze mówiąc, podoba mi się pomysł z tymi loteriami dla wszystkich raz na jakiś czas.
    Zgłaszam się, mam telefon, zależy mi na spódniczce bądź wianku. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. O, dzięki za wyróżnienie!
    Z nagród na nowy tydzień mam wianek. Marynarka jest cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie ma co, CS Wam sporą reklamę zrobił :')
    Byłabym za większą loterią na te parę miesięcy, przy zwiększeniu nagród to byśmy Cię oskubali, a przecież nie o to tu chodzi :D Nie zgłaszam się, gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję :)
    Zgłaszam się. Tym razem podoba mi się marynarka i spódnica.
    ManiakPupili

    OdpowiedzUsuń
  21. Uważam, że ta większa loteria raz na miesiąc lepiej by się sprawdziła. Chociaż nie wiadomo, spróbujcie, jeśli nie wypali róbcie raz na 2 tygodnie, może ona by się sprawdziła? Oczywiście gratuluję tylku komentujących, bardzo ładnie blog się rozwinął :)
    Gratuluję wszystkim xd

    OdpowiedzUsuń
  22. uuu, łaaa tyle robicie dla nas, czytelników, kurka na prawdę miło z waszej strony :D oglądanie i komentowaanie waszych cudownych stylizacji samo w sobie jest przyjemną czynnością, a do tego można dostać za to nagrodę, czy może być cos lepszego? XD

    ja to nwm, czy zgłaszać się, bo w sumie jak już, to jestem zainteresowana marynarką albo ajfonem, ale nie wiem, czy użyję ich, a w przypadku jakbym została wylosowana to tak jakby odbieranie innym nagrody :O ale po dłuzszym zastanowieniu się robię to, bo do głowy mi przyszły na fajne pomysly na stylizacje z wykorzystaniem tych rzeczy XD no to się zgłaszam!

    OdpowiedzUsuń
  23. Jejciu dziękuję i gratuluję pozostałym! Zg. się, mam wianek.
    kreda2

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję. Cudne nagrody, mam wianek. Myślę, że lepszym pomysłem jest większa loteria co jakiś czas.

    OdpowiedzUsuń
  25. Sama nie wiem,zg się

    misswiolet123

    OdpowiedzUsuń
  26. Zabierałam się za komentowanie od dłuższego czasu, ale się zawzięłam i zaczynam. XD

    OdpowiedzUsuń