2015/01/30

Hot Buys'owe Potyczki: HotBuys ChainMail Skirt

Dzisiaj potyczki ze spódniczką mini o dwóch twarzach (jak to brzmi >.<?). Pewnie zastanawiacie się, co mam na myśli... Generalnie, jako całokształt nie prezentuje się najlepiej - jest kiepsko skrojona, taka dość nijaka a obraz nędzy i rozpaczy dopełniają te fioletowe, brokatowe majciochy pod spodem. O zgrozo, naprawdę nie wiem jak to się stało, że ją wybraliście, chyba jesteście złośliwi xdd Jeśli jednak się już z nią kombinuje i zakryje ten bieliźniany koszmar to wcale to nie wygląda tak źle, a te metalowe elementy są spoko. No, to na tyle o HB z dzisiejszych potyczek. Planujecie zakup kochani 8)?


Stylizacje (ale dzisiaj szaro):

Magda zdecydowała się nieco zmienić wygląd spódnicy i zrobiła z niej czarną, asymetryczną mini. Dobrała do niej szary, męski t-shirt oraz dopasowany blazer, co razem stworzyło dość oryginalną całość. Wykończeniem tego zestawu są proste sandałki na obcasie, torba obszyta cekinami, czarny kapelusz i kocie okulary, całość jest utrzymana w ciemnych kolorach, ale z pewnością nie jest to nudna stylizacja.

Jeśli chodzi o mnie to wiedziałem, że czymś muszę zakryć koszmarną górę tej miniówy, zacząłem więc szukać jakichś długich bluzek. Natrafiłem na tę spraną, szarą i od razu spodobało mi się takie połączenie. Dodatki sprawiają, że look jest typowo uliczny - wygodna torba, czapka, wysokie obcasy i szare aviatorki. Aby nie było zbyt monotonnie pomalowałem Henedzie usta na czerwono.

 Klaudia połączyła transparentną spódnicę z białą koszulą bez rękawów oraz szarym blazerem. To proste połączenie urozmaicone jest jednak dodatkami - srebrną torebką, botkami na wysokim obcasie oraz okularami przeciwsłonecznymi oraz biżuterią w postaci czarnego zegarka i cienkich bransoletek. 

Stylizacja Marysi to chyba najbardziej szykowna propozycja dzisiejszych potyczek. Główną rolę gra oversize'owa peleryna w melanż, która połączona została z czarną spódnicą z metalowymi elementami. Kolejnym eleganckim rozwiązaniem są dodatki - czarna torebka na ramię, sandałki na wysokim obcasie oraz krótkie kolczyki. Warto też zwrócić uwagę na pomalowane na bordowo usta.

Ankieta:

Dzisiaj jeszcze jedna ankieta, dotycząca HB'sów, z którymi pojawią się potyczki w lutym. Jak zwykle macie 4 głosy do dyspozycji. Tak się prezentują ubrania i dodatki:
Głosujemy:

 i

W lutym zmierzymy się z przezroczystą koszulą, beżową kurtką, bluzką z pierzastymi rękawami i obcasami z kryształkami, wyczekujcie ;)

33 komentarze:

  1. Spódniczka najbardziej podoba mi się w zestawieniu Adama, w drugiej ankiecie swój głos oddałem na: buty, beżową kurtkę, naszyjnik i torebkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawet nie zorientowałem się, że pod spodem są majtki ;) Wszystkie stylizacje przyjemne, ale jakoś najbardziej przekonała mnie wersja Klaudii - pewnie dlatego, że sam kiedyś łączyłem tę koszulę z torebką i okularami. W drugiej ankiecie wybrałem koszulę, kurtkę, naszyjnik i płaszcz - żeby nie było zbyt łatwo.

    OdpowiedzUsuń
  3. W pierwszej ankiecie zdecydowanie Marysia, ma super stylizację!
    W drugiej natomiast zielony płaszcz i kremowe trio topów, kurtek, żakietów czy co tam jest.

    OdpowiedzUsuń
  4. W pierwszej Adam, stylka świetna i zdania nie zmienię :) A w drugiej ten zielony płaszcz, połyskliwe legginsy, czerwona torebka i obcasy z kryształkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Spodniczka w sumie ma fajny kolor i te metalowe akcenty tez sa w porzadku, ale admini lubia dawac takie (nie) sexy majteczki pod spodem... Szkoda nam sd i chyba nie kupimy. Z drugiej strony mozna zakryc koszmarna bielizne (tak jak Wy). Eh, gdyby byla bardzo ladna i tania nie byloby problemu xD
    Dzis wszystkie stylki bardzo nam sie spodobaly, ale glos leci na Ciebie i Magde. Moze i jest wszedzie szaro, co nie ze nudno czy brzydko. Spisaliscie sie! :D
    Glosujemy na koszule z rekawami, czerwona torebke, biala maxi (pomeczcie sie troche, a co!) i legginsy. Nie takie zle te hb.

    OdpowiedzUsuń
  6. W pierwszej ankiecie Magda, w drugiej nie zagłosowałem. Jutro to zrobię, bo teraz zasypiam xd

    OdpowiedzUsuń
  7. Tym razem zagłosowałam na Magdę. Ja często wybieram trudne rzeczy,żeby zobaczyć jak je świetnie wykorzystacie :).
    kreda2

    OdpowiedzUsuń
  8. Wahałam się między Magdą a Klaudią, ale w końcu postawiłam na stylizację Magdy. Idealna stylka, niczego bym w niej nie zmieniła :)
    Co do HB - wybrałam zielony płaszcz, beżowy żakiet, koszulę i futrzastą bluzkę :)
    ....Yellow....

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszyscy maja świetne stylizacje i cieżko sie zdecydować, zagłosowałam jednak na Marysie, jej outfit najbardziej mnie oczarował. W drugiej ankiecie rownież zagłosowałam, ale juz nie pamietam dokładnie na co. :c

    OdpowiedzUsuń
  10. Naprawdę ciężko było mi wybrać najlepszy outfit, ale oczarowała mnie praca Marysi i to ona otrzymuje mój głos :) kliknęłam w torebkę, szpilki, naszyjnik i pierzastą bluzkę.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo podoba mi się stylizacja Magdy i to na nią zagłosowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie stylizacje są genialne. Stylizacje Adama i Klaudii są piękne, wykorzystanie spódnicy ciekawe, jednak najbardziej przemawiają do mnie zestawy Magdy i Marysi. Magda wykorzystała spódniczkę ciekawie, a co najważniejsze, nie widać gaciorków... :D Mimo to, dzisiaj moim mistrzem została Marysia, ponieważ sposób, w jaki ona wykorzystała spódniczkę - brak słów. Stylizacja inna niż pozostałe, interesująca, musiałam oddać głos na nią :)
    W drugiej też zagłosowałam, zobaczymy jakie będą wyniki :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Spódniczka według mnie nie jest najgorsza. Kolor jest całkiem znosny, podobnie jak metalowe elementy. Jedyna wada sa brzydkie majtki pod spodem oraz oczywiście cena.
    Stylizacje podobają mi sie, ale największe wrażenie zrobiła na mnie praca Magdy i Adama i nie wiem jeszcze na kogo zagłosuje.
    W ankiecie wybrałam koszulę, pierzastą bluzkę, zielony płaszcz i spodnie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Zagłsowałam na Marysię, jej stylizacja mnie oczarowała :) wszystkie stylizacje jednak są świetne. Spódnica bylaby fajna, gdyby nie te m

    OdpowiedzUsuń
  15. W pierwszej ankiecie głos na Magdę. Jej stylizacja mnie oczarowała. W drugiej na zielony płaszcz, czerwoną torebkę, białą maxi i bluzkę z pierzastymi rękawami. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie kupie tej spódnicy,od samego początku byłam na nie:) Mój głos leci do Magdy, jej stylizacja mnie oczarowała, spódnica wygląda tam świetnie:D
    W drugiej ankiecie głosuję na buty i torebkę:)

    OdpowiedzUsuń
  17. najbardziej podoba mi się pierwsza i ostatnia stylizacja. Więc z kompa na jedyneczke a z telefonu na czworeczke :)) w drugiej ankiecie głosuje na torebkę

    OdpowiedzUsuń
  18. Każda ze stylizacji ma coś w sobie, ale głos oddam na Magdę. W drugiej ankiecie zagłosowałam na transparentną koszulę, torebkę, naszyjnik i beżową kurtkę. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. I love the outfit of Magda!! it's perfect! I don't like the skirt very much, but she made it to look good!! :D
    - mirdith

    OdpowiedzUsuń
  20. Osobiście najbardziej podoba mi się 3 stylizacja. :D

    singiel

    OdpowiedzUsuń
  21. Chyba jednak kupię tą spódnicę. W potyczkach wybrałam pracę Klaudii, a w drugiej ankiecie zagłosowałam na torebkę, biała suknię, kurtkę i top z piórami.

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne stylizacje i trudno jest wybrać najlepszą. Ostatecznie mój głos leci do Magdy. W drugiej ankiecie torebka i buty.
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  23. wahałem się między henedą a kotką888mxd ale w końcu wybrałem henedę bo odnoszę wrażenie, że kotka888mxd majstrowała przy torebce w jakimś programie :)
    marcelq

    OdpowiedzUsuń
  24. Hmmm, trudny wybór.. Ale wybieram moją imienniczkę. :D Super stylizacje. :))
    A w drugiej ankiecie beżowy żakiecik.

    OdpowiedzUsuń
  25. Kotka888MxD zdecydowanie

    OdpowiedzUsuń
  26. Mój głos leci do Kotki :) Jej stylizacja jest taka elegancka i przemyślana, najbardziej mi się spodobała.
    Co do ankiety z Hot Buysami oddałam głosy, ale nie ujawnię na jakiej ubranka :d

    OdpowiedzUsuń
  27. Najbardziej podoba mi się praca Magdy i Marysi, głosy lecą do dziewczyn. :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Najbardziej podoba mi się stylizacja Magdy i Klaudii, ale ostatecznie zagłosowałam na Magdę, bo od razu mnie zauroczyła :)
    W drugiej ankiecie strzały :D

    OdpowiedzUsuń
  29. I znów Magda.
    A z kolejnych HB płaszczyk i koszule.

    OdpowiedzUsuń
  30. Znowu stylizacje Magdy i Adama mi się najbardziej podobają! Mniam, mniam!

    OdpowiedzUsuń
  31. tym razem stylizacje mnie nie zachwyciły specjalnie, wszystkie kolorystycznie takie same :p wybrałabym chyba pierwszą

    OdpowiedzUsuń