2015/01/05

I found freedom in the ugly truth, I deserve the best and it's not you

Kupowałem tę sukienkę z myślą, że tak naprawdę nigdy jej nie wykorzystam, a tu proszę, jakie zaskoczenie. Heneda tak elegancko ubiera się raz od wielkiego dzwona, więc pewnie prędko nie zobaczycie jej w takim wydaniu :p

Sukienka - PPQ Of Mayfair | Kopertówka - Hot Hot Buys | Naszyjnik - Voile | Bransoletka - Riviera | Obcasy - Mortal Kiss | Kolczyki - Nelly.com (chowają się prawie całe pod włosami, tutaj na plus xd)

(ale to jest chwytliwe)

34 komentarze:

  1. Mnie się bardzo podoba Heneda w takiej odsłonie. :) Stylizacja jest nieziemska, strasznie mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kusząco!
    co za kolor, idealny do Twojej karnacji.

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślałem, że tej sukienki nie da się fajnie wykorzystać, ale na Tobie wygląda fenomenalnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ogólnie, jestem bardzo negatywnie nastawiona do sukienek z tego sklepu, ale twoja stylizacja jest świetna.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudna, jak zawsze mistrzowski wybór dodatków ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna! Uwielbiam takie kolory. ^.^

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, wow, wow... Aż zabrakło mi słów! Świetna stylizacja, śliczne kolory i dodatki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Brzydka sukienka, a ty ładnie wyglądasz w niej, haha :D Pięknie dobrane kolory, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyszło świetnie. :) Torebka fantastycznie wygląda z tą sukienką, za którą szczerze nie przepadam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Sukienka fe, ale dodałeś genialne dodatki i jest git :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialnie! Sukienka duzo zyskala, wydobyles z niej urode zwlaszcza poprzez uzycie wisiorka, choc wszystkie dodatki super ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uważaj Adam, bo zaraz Madonna udostępni Twoją fotę z narysowanymi kreskami w paincie na swoim fejsie i dopisze " <3#REBELHEART <3 <3 <3 #LivingForLove #UnapologeticBitch" XD Rozwala mnie tym ostatnio XD
    Heneda bardzo ładnie, jak zwykle. Podoba mi się :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwszy raz widzę tę suknię, sama bym z nią nic nie zrobiła, a Ty fajnie ją wykorzystałeś!

    OdpowiedzUsuń
  14. Sukienka nie przypadła mi do gustu, ale Twoja stylizacja jak najbardziej :) Lubię takie eleganckie stroje.

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna stylizacja! Biżuteria wygląda tu przepięknie i realistycznie, jeśli tak to można nazwać.

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna stylizacja, bardzo podoba mi się naszyjnik.

    OdpowiedzUsuń
  17. Henedzi bardzo ładnie w takiej eleganckiej odsłonie!

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładna stylizacja. Biżuteria wygląda bardzo dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudownie. <3 Wszystko ze sobą idealnie współgra, fajne połączenie sukienki z kopertówką.

    OdpowiedzUsuń
  20. Wolę Henedę w bardziej codziennych stylizacjach, ale wyszło nieźle.

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudownie, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Heneda bardzo ładnie wygląda w takim kolorze, a dodatki jakie dobrałeś do tej sukienki sprawiają, że cały look wygląda bajecznie :* Xenakk

    OdpowiedzUsuń
  23. łał, cudowny look! taka niepozorna, niekoniecznie ładna sukienka jednak może wyglądać zniewalająco, wystarczy dobre jej zestawienie. tobie udało się to w stu procentach ^^

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękna, elegancka Heneda! Wygląda niesamowicie ;)
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  25. Przez sukienkę nie podoba mi się za to biżuteria świetnie dobrana :)

    misswiolet123

    OdpowiedzUsuń