2015/01/09

Flower



Raczej tego nie robię i nie do końca pochwalam, ale co tam, trochę prywaty, która (co gorsza) jest niejako spoilerem i zapowiedzią tego, jak mam nadzieję będą prezentowały się moje najbliższe prace (o ile mi pomożecie;)).

Ze względu na to, że w tym sezonie zawodzi mnie niemal wszystko, co wchodzi do starplazy, usilnie poszukuję wszelkich rzeczy, które (luźno) przywodzą na myśl epokę bizancjum - dużo złota, przepychu, bogactwo form, nasycone kolory, strojne fasony i imponująca biżuteria. Coś pomiędzy McQueenem, a Albertem Elbazem dla współczesnych arystokracji wśród dandysów. 
Chodzi mi dosłownie niemal o każdą część garderoby. 
Jeśli ktoś chce się pozbyć czegoś takiego - bardzo proszę dajcie znać!

ps: Tommy Hilfiger? Hilfiger? SERIO? A gdzie Houte Cuture? Gdzie kunszt i finezja? Zamiast tego są koce i czapki - co za szajs. Ten, kto się na to zgodził do końca roku powinien odpowiadać na wszystkie pytania "vendo/vale". Bez przerwy na siku.

28 komentarzy:

  1. Rzeczywiście, kolekcja Tommy'ego była fatalnym pomysłem. Poszukam jakichś rzeczy, może coś nie jest mi potrzebne.
    Śliczna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozwaliłaś mnie ostatnim akapitem xD Nieststy chyba Ci nie pomogę, ponieważ nie posiadam niczego szczególnie ciekawego dla Ciebie. :c
    Stylizacja bardzo mi się podoba, nie mogę patrzeć na dół sukienki, bo admini jakoś źle ułożyli dwie postacie i teraz to wygląda ... no ciekawie ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przez ciebie sama też juz nie spojrzę na tą kieckę tak samo XD

      Usuń
  3. Fajna stylka, ale ta bluzka nie do konca tutaj nas przekonuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba, jest inna od innych stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nic takiego niestety nie posiadam. :(
    Bardzo ładna stylizacja, przez Pawła już nigdy nie spojrzę tak samo na tę sukienkę, wstydź się! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak coś znajdę to Ci napiszę :-) Tommy Hilfiger to porażka, 3/4 rzeczy wygląda jak UGG Clothing Version...
    Ładna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniała Stylka, tylko te postacie u dołu sukienki :'D Ja niestety Ci nie pomogę :/

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialny zestaw, widziałem już u Ciebie w apartamencie <3!

    OdpowiedzUsuń
  9. Stylizacja kojarzy mi sie ze strojem ludowym. Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawa stylizacja, kojarzy mi się odrobinę ze szkolnym mundurkiem, Alicją w Krainie Czarów... sama nie wiem. Postaci na dole sukienki- cóż xD

    OdpowiedzUsuń
  11. racja, TH jest straszne. podoba mi sie moze jedna rzecz, ale bez szału. dla mnie moze byc duzo chanel, ysl.. nowe dkny! o tak, byłoby super. stylówa boska!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajna stylka, dobrze że wzbogaciłaś sukienkę bluzką ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jest świetnie, założenie białej bluzki było dobrym pomysłem.
    Co do TH - nie urzekło mnie, ale nie jest najgorzej. Widzę potencjał w wielu artykułach.

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny set, koszula i sukienka fajnie razem wygladaja.

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowny look :33 Muszę poszperać w bazarku, ale chyba nic godnego Ciebie nie mam :( jak coś dam znać jutro !:*

    OdpowiedzUsuń
  16. Podoba mi się połączenie bluzki i sukienki. Cudowna stylka.

    OdpowiedzUsuń
  17. wątpię, czy jestem w stanie jakoś pomóc, ale poszukam czegoś, może jednak...
    stylizacja bardzo ładna.

    OdpowiedzUsuń
  18. Stylizacja rewelacyjna, bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna stylizacja. Świetnie dobrałaś dodatki do tej sukienki!
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziękuję Wam bardzo za komentarze związane z ludaskami, które robią coś tam coś tam na tej sukience. Teraz będę dziwnie patrzył na tę sukienkę...
    Stylka ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  21. No, właśnie nie musieliście pisać o tych postaciach... ;o
    Stylizacja świetna, jak zwykle, pomysł na połączenie z kołnierzykiem- świetny, wciąż nie mogę zrozumieć czemu ta śliczna bluzka została ozdobiona logiem marki.
    Może coś tam mam, kiedyś lubiłam te klimaty. Zerknij do mnie, bo nie mam pojęcia, co masz.

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękna, użycie bluzki pod spód - super.
    Poszperam w szafie i dam znać, ale wątpię, żeby w takim ubogim ciucholandzie jak mój znalazła coś takiego..

    OdpowiedzUsuń
  23. Podoba mi się połączenie bluzki z sukienką.

    OdpowiedzUsuń
  24. Super!Brakuję tylko torebki :)

    misswiolet123

    OdpowiedzUsuń
  25. * in love *

    Zgadzam się z tobą - Hilfiger jest nudny.

    OdpowiedzUsuń