2015/01/07

Sweet boy straight out of the movie screen, candy hearts and chocolate dreams, I met my prince upon a popcorn bowl

Dzisiejsze Apres-Ski wyratowało mnie z opresji, bo chyba nie wpadłbym na pomysł wykorzystania tej sukienki, gdyby nie ponczo. Jeśli chodzi o sam outfit, to już po założeniu sukienki i okrycia myślałem o nim bardziej w kategoriach wybiegowych niż jak o codziennej stylizacji. Nie wiem czemu i nie mam pojęcia czy Wam się spodoba xd
 Chciałem jeszcze dodać, że aktualizowałem zakładki, zajrzyjcie tu, tu i tu :) Chciałbym też coś zdradzić odnośnie ogólnej zmiany wyglądu, ale ja sam jeszcze nie wiem czy cokolwiek wypali, dzisiaj tak ciężko o grafików >.<

Ponczo - Apres-Ski | Sukienka - Hot Hot Buys | Kuferek - Dolce & Gabbana | Obcasy - Decades + Film Theory | Kołnierz - Rio | Diadem (?) - Voile


31 komentarzy:

  1. Dalej kłopoty z grafikami? Jezu współczuję, ale zawsze ktoś się znajdzie, może :') Fajnie, że zaktualizowałeś zakładki :)
    Co do stylizacji to podoba mi się, choć nie przepadam za takimi cukierkowymi stylizacjami xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialna!
    Nono, załoga pierwsza klasa jest :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak landrynkowo, ale elegancko zarazem, świetnym pomysł z tym ponczo :D Fajnie, że zaktualizowałeś zakładki ;) Powodzenia w szukaniu grafików, bo na razie o nich ciężko :c

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacja jest genialna. Bardzo mi się podoba! I te kolory, ach! ♥

    Pamiętam, że w sierpniu była zapowiedź nowego nagłówka, gdzie on jest? XD
    Zapowiedz

    OdpowiedzUsuń
  5. Henedzia taka niegrzeczna w takiej króciutkiej sukience! Idealne połączenie, naprawdę mi się podoba! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dodam jeszcze, że ładne wykonanie informacji o redaktorach :)

      Usuń
  6. Na początku nie bardzo podobało mi się to ponczo, ale teraz nabieram na nie ochoty.
    Stylizacja genialna, bardzo podobają mi się te kolory.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniała stylka, sukienka i ponczo tak idealnie do siebie pasują. <3 Świetny pomysł na buty, jest po prostu cudownie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest ok, ale wydaje mi się,że trochę krótka i zdjęłabym to z głowy. Samo połączenie ciekawe.
    kreda2

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne połączenie, całość baaardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  10. Stylizacja jest super. Wyszlo dziewczęco, soczyście (xD) i odwaznie - nie wszysy włożą róż! Henedzia wyglada niczym przyjaciolka Dzwoneczka, ktora zajmuje sie rozswietlaniem swiata ;) Plusik za opaske i czarne stonowane dodatki. Zakladki dobrze wygladaja, a o grafikow rzeczywiscie trudno. Oby sie jakis trafil :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Popieram Nicole, jest landrynkowo, ale fajnie wykorzystana pelerynka ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pomysłowo! Ja niestety jestem zawiedziona dostawą do Après Ski.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo mi się podoba! Są kolory, ale nie jest ich za dużo poprzez użycie czarnych i złotych dodatków.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie spodziewałam się, że można zrobić taką ciekawą stylizację z tą peleryną. Dodatki fajnie uzupełniają całość.

    OdpowiedzUsuń
  15. ciekawie, choć nie w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale boskie butky. :o Ładna stylka. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubię mocne kolory stylizacji :) Twoja bardzo mi sie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  18. Sexi długie nogi :D Stylizacja baardzo mi się podoba! Taka lekka i cudowna

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna, bardzo mi się podoba! No i zakładka z redakcją wygląda teraz super, dobra robota! :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Ogólnie jest fajnie, strasznie podoba mi się dobór dodatków. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie lubię tego koloru, ale całkiem znośnie Ci wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ładna,tylko złote akcenty mi nie pasują :/

    misswiolet123

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajna, ponczo jest jedyna warta uwagi rzeczą z nowego AS.

    OdpowiedzUsuń
  24. lepszej stylizacji z tym różowym ponczo się zrobić nie dało! :D ekstra to wyglada, choć ta długość sunkienki pozostawia wiele do zyczenia, ale mimo wszystko jestem na tak :p

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie znoszę takiej długość sukienek, a stylizacja nie do końca mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  26. Ciekawy pomysł na zakrycie tej sukienki. Stylizacja bardzo ładna, ale nie w moim kolorze ;)
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń