2015/01/20

The Moon



31 komentarzy:

  1. Świetna, brak mi słów, chyba jak zawsze na widok Twoich stylizacji <3

    OdpowiedzUsuń
  2. fenomenalna! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna! Cholernie Ci zazdroszczę tej sukni! *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczna! (jak zwykle ostatnio)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie w moim stylu, ale jest mimo to tak cudowna *.*

    OdpowiedzUsuń
  6. Nietuzinkowa stylizacja, kojarzy mi się z "baśniami z tysiąca i jednej nocy" ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. co tu dużo mówić... zjawiskowo!

    OdpowiedzUsuń
  8. It's incredible what you do! QUEEN! mirdith

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolejna genialna stylizacja! Suknia wygląda zjawiskowo i niesamowicie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Stylizacja swietna (w stylu D&G)!
    Co wiecej przez te wlosy, makijaz i kolnierz doll przypomina nam krolowe starozytnych wampirow xD

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantastyczna, wszystko wygląda bardzo klimatycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglądasz jak królowa, troszkę mroczna ;) Xenakk

    OdpowiedzUsuń
  13. Na bogato! Bardzo ładna!
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  14. Wowowowow, nie mogę oderwać wzroku, normalnie Queen Yukimi :d

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja nie wiem jak Ty to robisz. poważnie, za każdym razem gdy widzę twoja stylizacje zabiera mi dech w piersiach. Genialnie

    OdpowiedzUsuń
  16. Taka oryginalna! <3 Jedna z lepszych jakie widziałam. (;

    OdpowiedzUsuń
  17. Mistrzostwo. Suknia wygląda niesamowicie na twojej doll

    OdpowiedzUsuń