2015/01/02

Nagrody dla Najaktywniejszych Komentatorów

W tym tygodniu na listę trafiają Juliette116 i Xenakk, gratuluję :) Od przyszłego tygodnia będziecie brane pod uwagę podczas wszystkich losowań dla osób z listy. Chciałbym też tylko dodać, że za komentowanie pojedynczych postów nie można trafić na listę, ale miło, że coraz więcej osób zostawia po sobie jakiś ślad :)

Nagrody za poprzedni tydzień:
Szal - ManiakPupili
Sukienka - krzysio100
Top - Uplooad
Buty - CzarnaGotka
Kopertówka - Misswiolet123

Gratuluję, nagrody już czekają na Was w bazarku :)

Nagrody na ten tydzień:
Aby wziąć udział w losowaniu którejś z tych nagród, musisz znajdować się na TEJ LIŚCIE, być obserwatorem bloga i zgłosić się pod tym postem. Jeśli jeszcze nie ma Cię na liście najaktywniejszych komentatorów to żaden problem- bądź aktywny, komentuj regularnie posty, a
może już za tydzień tam trafisz. 
  
Komentatorem tego tygodnia zostaje -SWEET-GIRL-22, gratuluję. Wystaw coś za 50 sd na konto Heneda :)

24 komentarze:

  1. Serdecznie gratuluję wszystkim zwycięzcom! Zgłaszam się, nie mam nic :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zgłaszam się:)
    mam buty i 'naszyjnik'

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się, bardzo chciałabym bluzkę z pacyfką!

    OdpowiedzUsuń
  4. gratki :D nie mam nic z tych rzeczy, a chciałabym koszulkę, spódnicę albo buty :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam buty. Chciałabym spódnicę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję serdecznie i gratuluję. Bardzo chciałbym buty albo spódnicę, ale niczego nie mam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulację! Bardzo fajne nagrody!

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję, zgłaszam się
    mam naszyjnik
    kotek717

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję bardzo, gratulacje! Do tego losowania się nie zgłaszam, powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję bardzo za dodanie mnie do listy :** Zgłaszam się, nie mam nic. Xenakk

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję:))
    Zgłaszam się, nie mam niczego, chciałabym spódnice lub buty:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje! :) Zgłaszam się, ucieszyłabym się z koszulki lub spódnicy.

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję!
    Nie mam niczego z powyższych rzeczy, a interesują mnie buty :)
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulujemy :)
    Mamy już łańcuch, chciałybyśmy bluzkę z pacyfką.

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulacje <3 chciałabym koszulkę albo buty ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Radość, bo wygrałem ten top! :D Dziękuję bardzo! :D
    Tym razem powalczę o spódnicę! >:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgłaszam się
    lewa0702

    OdpowiedzUsuń
  18. gratulacje
    zgłaszam się
    podoba mi się koszulka i spódnica

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziękuję, już odebrane :)
    Zgłaszam się, tym razem chciałabym koszulkę albo spódnicę.
    ManiakPupili

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję! Chyba zacznę starać się o miejsce na liście komentatorów :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Zgłaszam się, mam spódniczkę, chciałabym body chain. :)
    -sweet-girl-22

    OdpowiedzUsuń
  22. Dziękuje i zgłaszam się,mam spódnice.

    misswiolet123

    OdpowiedzUsuń