2015/01/30

Shaking the Habitual



32 komentarze:

  1. Fanastyczna D: Nie jestem przekonany co do wyboru butów, ale te też świetnie tutaj pasują xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna! Butów nie lubię, ale w tej stylizacji wyglądają fajnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietna! Burza kolorow, wzorow, a wyszlo super ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Idealna pod każdym względem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe połączenie, ale stylizacja nie przypadła mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Stylizacja jest bardzo kolorowa i stanowi pomieszanie wzorów i kolorow. Mimo trochę niepasujacych butów, stylizacja jest ładna.

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialne połączenie płaszcza z sukienką! Świetnie to wygląda :)
    ....Yellow....

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się podoba. Strasznie fajna kurtka

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi się podoba, ciekawe buty:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta kurtka jest bombowa, normalnie Wielka moc kolorów. Ten look jest powalający.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak zwykle profesjonalnie, bardzo mi się podoba. Urzekły mnie świetnie dobrane dodatki, bo jakoś do tej pory 'nie czułam' tej kopertówki.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię twoje stylizację i często nie mogę się napatrzeć na nie. Znajdując cały czas jakieś cudne dodatki i smaczki.
    Niestety, ta nie przemawia do mnie. Niezbyt mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  13. Too much for me, but looks cool :)
    - mirdith

    OdpowiedzUsuń
  14. Fantastyczna! W Twoim stylu!
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  15. Całkowicie nie odnajduję się w takim stylu, ale... BARWNA BOMBA! :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale czadowa! Twojej doll idealnie pasują te włosy. 💙

    OdpowiedzUsuń
  17. Fenomenalna, choć nie trawię tej torebki. <3

    OdpowiedzUsuń
  18. nie rozumiem fenomenu tej torebki aczkolwiek całościowo wygląda fajnie
    marcelq

    OdpowiedzUsuń
  19. Rewelacyjna, świetne dodatki i kolor na ustach.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawie wyszło.

    OdpowiedzUsuń
  21. Te rękawy są straszne, ale ogólnie stylizacja jest ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ohohoho, pierwsze skojarzenie? Jak tropikalnie! Ogólnie nie przepadam za tak.kolorowymi outfitami, ale ten jest bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  23. łał, ekstra! czasem aż brakuje takich stylizacji na blogach, czy samym stardoll. mega :D

    OdpowiedzUsuń