2015/01/26

And I’ve never played a fair game

Nie wiem jakie są Wasze przemyślenia na temat kalendarza Hot Hot Buys (tak, nadal się męczę z tymi wyzwaniami :s), ale u mnie te buty zdecydowanie plasują się na ostatnim miejscu. Zrobić z nimi coś ogarniętego to wyczyn. Nadal nie jestem pewien czy mi się do końca podoba... Na początku miało być z ołówkową spódnicą, bo bluzka jest dosyć zwiewna, ale wyglądało to jak na dyskotece w remizie, więc sobie darowałem xd

Top - Special Offer | Spódnica - Moschino | Torebka - Decades | Obcasy - Hot Hot Buys | Naszyjnik - Bonjour Bizou | Okulary - Limited Edition



30 komentarzy:

  1. HHB to jakiś żart zresztą jak co roku, a te buty wyglądają jak takie kupione w lokalnym sklepie z obuwiem na jak to ująłeś dyskotekę w remizie xD Mimo wszystko, stylizacja wyszła Ci prze cudownie i buty już tak nie kłują w oczy, a stylka jest zwiewna i bardzo dziewczęca ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna stylka, dobrze wykorzystane buty ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. That's so nice! I love how the shape of the top looks with the shape of the skirt, and all the outfit looks great! Very cute and elegant :)
    - mirdith

    OdpowiedzUsuń
  4. Osobiście uważam, że buty nie są takie złe, a na pewno nie są najgorszym HB w kalendarzu. Twoja stylizacja podoba mi się, spódnica bardzo dobrze pasuje do bluzki i butów. Strój dzięki niej zyskał na lekkości i nabrał dziewczecego wdzięku.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna stylizacja! Buty świetnie tutaj pasują.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne wykorzystanie butów :) Stylizacja bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładna stylizacja:) Bardzo podoba mi się ta spódnica:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna! Buty idealnie pasują do naszyjnika.

    OdpowiedzUsuń
  9. nie mój styl, ale podoba mi się. fajnie wygląda ta bluzeczka z tą spódnicą

    OdpowiedzUsuń
  10. Może i było ciężko, ale bardzo fajnie wykorzystałeś te kiczowate buty. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj, nie marudź, te buty nie są takie najgorsze. Były 'ciekawsze' np.: te ze skarpetami :D Jednak wierzę, że do wykorzystania mogą być trudne. Dyskoteka w remizie, taaak! <3 Genialne porównanie. Cała stylizacja przyjemna, dobrze się na nią patrzy. Świetnie poradziłeś sobie z tymi butami! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Aj, podjales sie tego wyzwania i teraz sie meczysz haha xD
    Stylka fajnie wyszla, bardziej nam sie spodobala wersja bez okularow, jest jakos lzej. Buty koszmarne, nie mamy ich.

    OdpowiedzUsuń
  13. Niby ładne, ale zrobić z nimi coś sensownego...
    W tym przypadku jednak, wyszło świetne. c:

    OdpowiedzUsuń
  14. Mnie się te buty całkiem podobają nawet :)
    A stylizacja super!

    OdpowiedzUsuń
  15. Cały czas strasznie się męczysz, a i tak ostatecznie fajne stylki Ci wychodzą.
    Ta stylizacja mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przecież te buty nie są takie trudne do wykorzystania xd
    Stylka Ci się bardzo udała :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nawet nie pamiętam, że te buty były w kalendarzu, haha. xD Tak czy inaczej, świetnie skomponowałeś je w stylizacji, idealnie dobrałeś do nich naszyjnik. Baza prezentuje się cudnie, cały set mi się bardzo podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Faktycznie buty nie są ładne, ale stylizacja wyszła Ci całkiem nieźle. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super, strasznie spodobała mi się bluzka myślałam,że to jakieś LE,a to darmówka XD.
    kreda2

    OdpowiedzUsuń
  20. mi buty się bardzo podobają i wydaje mi sie, ze są w miarę łatwe w użyciu. Stylizacja jest śliczna :))

    OdpowiedzUsuń
  21. buty niezbyt ładne ale tutaj wyglądają fajnie!
    marcelq

    OdpowiedzUsuń
  22. Jest cudownie, buty nie są najpiękniejsze, ale świetnie wyglądają w tym zestawie! Faktycznie chyba lepiej jest z rozkloszowaną spódnicą niż z ołówkową. :>

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudownie, bardzo mi się podoba! A buty wcale nie są takie złe w porównaniu z resztą kalendarza...

    OdpowiedzUsuń
  24. nie lubię zlotego więc mnie nie porywa, ale jest ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam tę spódnicę, a takie zestawienie z nią bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  26. Według mnie buty są ładne i łatwe do wykorzystania :) Stylizacja bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Buty fajnie tutaj pasują, wcale nie są takie złe ;) Stylizacja bardzo ładna
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  28. Podoba mi się stylizacja. Top i spódnica pasują do siebie, a torebka fajnie wygląda na tle spódnicy.

    OdpowiedzUsuń
  29. Pierwszy raz widzę ten top i spódniczkę, bardzo ładne są! Fajna stylizacja, ale buty mi się nie podobają. :p

    OdpowiedzUsuń