2015/01/12

The King and the Lionheart



34 komentarze:

  1. Genialna stylizacja! Uwielbiam projekty Alexandra McQueena :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała <3 Aż brak mi słów, jedna z najpiękniejszych stylizacji jakie widziałam w życiu i na pewno zostanie na długo w mojej pamięci :')

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Yukimi w takim wydaniu!

    OdpowiedzUsuń
  4. Boże, fantastyczna! A chciałem sprzedać to kimono :000 W sumie, mogłem Tobie je sprzedać, ale nie pomyślałem o nim xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietna stylizacja. Uwielbiamy krolewska czerwien i zloto, a tutaj wszystko super sie laczy. Calosc kojarzy nam sie z japońską ksiezniczka :D

    OdpowiedzUsuń
  6. wspaniała! Taka bardzo klimatyczna, kojarzy mi się z jakąś królewną. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Tym zestawem bijesz wszystko na głowę, przepięknie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Oooooooochiooochochochochcochcochoooo :o
    Cudowna Yukimi ♥ Przegenialna!

    OdpowiedzUsuń
  9. Tytuł posta i stylizacja od razu mi się skojarzyły z piosenką i teledyskiem Of Monsters And Men, uwielbiam ich muzykę! Sama stylizacja cudowna, naprawdę genialnie to wszystko ze sobą skomponowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Robi piorunujące wrażenie! Genialna!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak zwykle cudowna stylizacja :) Bardzo lubię takie szykowne stroje. Twoje połączenie czerwieni ze złotem bardzo przypadło mi do gustu. Przez ta suknię i narzutke przypominasz mi chińską cesarzowa XD

    OdpowiedzUsuń
  12. Ojaaa. *-* Taka idealna w kaaażdym calu. <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Naprawdę genialna stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna stylizacja! Jest idealna :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wywiera super wrażenie i jest przyjemna dla oka :) Zdecydowanie na plus!

    OdpowiedzUsuń
  16. Widziałem w apartamencie i podtrzymuję swoje zdanie, że jest to genialna stylka ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękna, świetnie skomponowałaś całość. Można patrzeć bez przerwy.

    OdpowiedzUsuń
  18. mój pierwszy komentarz: O ja.. czyli jest cudnie!

    OdpowiedzUsuń
  19. Stuprocentowe piękno, artyzm, poezja xxxxx

    OdpowiedzUsuń
  20. Ślicznie, bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ciekawa stylizacja!
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak zawsze wyglądasz jak królowa :* Xenakk

    OdpowiedzUsuń