2015/01/12

Hot Buys'owe Potyczki: HotBuys Miu Miu Insp Boots

No dobra, mam totalnie mieszane uczucia jeśli chodzi o Hot Buys'a, z którym dzisiaj będą potyczki. Na początku byłem obrońcą tych butów, bo są oryginalne i w stardoll'owej wersji prezentują się o wiele lepiej niż w rzeczywistości. Później nasłuchałem się na gg od Magdy jakie to one nie są koszmarne i że ona z nimi nic nie zrobi, że mam jej pomóc, bo inaczej pasuje. No i ostatecznie zrezygnowała, ale przy okazji nastawiła mnie jakoś negatywnie do tych butów. Przed chwilą skończyłem robić stylizację i myślę, że teraz te szpilki trochę się zrehabilitowały, bo nie było aż tak źle. Mam więc mieszane uczucia, a Wy co sądzicie? Zasilicie nimi swoją szafę?


Ta o to trójka odważyła się coś zrobić z buciorkami:

 No cóż, tak jak zazwyczaj do głowy przyszedł mi tylko jeden pomysł na rozpoczęcie tej stylizacji i była to torebka z ostatniej kolekcji LE. Później już było trudniej, postanowiłem jednak trzymać się kolorystyki i nie szaleć za bardzo, dlatego nie ma tu żadnych wzorów czy udziwnionych krojów. Ponieważ nie znalazłem żadnego fajniusiego płaszcza w czerni postawiłem na granatowy i dodatkowo na granatową czapkę z uszami. Oczywiście nie mogło zabraknąć mojej ulubionej koszuli 8)

Klaudia postanowiła zestawić przezroczyste obcasy z szarą sukienką w kolorowe paski z najnowszego Tribute oraz wielkim, eleganckim futrem. Brązowy pasek, ciepła czapka i stylowa torba to kolejne elementy stylizacji, którą zdecydowanie można zaliczyć do tych street'owych i zimowych. W tym zestawieniu z pewnością nie wieje nudą :D

Stylizacja Marysi to perfekcyjne połączenie ubrań z dodatkami. Zielona, błyszcząca bluzka z foliowymi rękawami wygląda bardzo oryginalnie, tak samo jak pasujące do niej buty. Zwykłe, czarne rurki i przyciemniane lennonki świetnie wykańczają ten look i nie sprawiają, że wygląda groteskowo. Ciekawym elementem jest plastikowa torebka z zielonym paskiem po boku - jest wprost stworzona do tych obcasów :>

Okej, ankieta:




35 komentarzy:

  1. Mnie buty sie nie podobają. Zaglosowalam na stylizacje Adama :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję, że zrobiliście takie świetne stylizacje z tymi koszmarnymi butami. Nie mogę się zdecydować komu oddać swój głos.

    OdpowiedzUsuń
  3. Te buty to koszmarki, mimo iż są oryginalne to niemiłosiernie pogrubiają nogi doll :c Zagłosowałam na Ciebie, bo Twoja stylizacja najbardziej trafiła w moje gusta ;) Chociaż Marysi też bardzo mi się podoba i chwilę się wachałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zauroczyła mnie stylizacja Marysi to na nią zagłosuję, chociaż wszyscy poradzili sobie świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zagłosowałam na Henede, ale wszystkie stylizacje bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  6. Buty są koszmarne, ale udało Wam się z nich wykrzesać ukryty dość głęboko potencjał. Ja głosuję na Kotkę, ale myślę że bez plastikowych rękawów byłoby o niebo lepiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wierzę, że one wygrały w ankiecie ;_; Podziwiam, że zrobiliście znimi stylki :')
    Ciężko mi zagłosować, w każdej stylizacji wszystko mi się podoba, poza butami :') Chyba wstrzymam głos :')

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wiem czemu, ale coś mi się w tych butach podoba:')
    Świetne stylizacje, jednak głosuję na Kladie:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Buty są niewyobrażalnie brzydkie, ale wszyscy poradziliście sobie bardzo dobrze. :) Jednak stylizacja stworzona przez Marysię - genialnie stworzona bluzka, dobranie torebki - jest genialna i to na nią oddam swój głos. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie mam pojęcia, na kogo głosować. Każda mi się podoba. o.o

    OdpowiedzUsuń
  11. Buty są okropne . Każda stylizacja mi się podoba ,ale najbardziej 1 .

    OdpowiedzUsuń
  12. Buty są świetne moim zdaniem i nie rozumiem wiecznej krytyki :) Głos na Marysię!

    OdpowiedzUsuń
  13. tyle się męczył, a wyszło mi idealnie :) przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
  14. strasznie brzydko wygladaja na wyprostowanych nogach, jak kopyta XD ogolnie, to mi się chyba teraz spodobaly, moze nie uiezycie, ale trochę mnie zachęciliscie (tak, i przeczytalam tą krótką notkę Adama XD). Głos na Klaudię, choć po dłuzszym się przypatrzeniu, jestem pomiędzy- podoba mi się bardzo tez Adama stylka.

    OdpowiedzUsuń
  15. Według nas są paskudne, w realu jak i na sd xD
    Mimo to, stylki są super, każda inna, choć wszystkie w jakiś sposób pasują do butów.
    Głos leci na Adama :>

    OdpowiedzUsuń
  16. Buty są średnie, ale ich nie kupię, według mnie najlepsza jest twoja stylizacja i to na nią głosuję :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Buty są koszmarne. Głosuję na Marię.

    OdpowiedzUsuń
  18. Najbardziej przypadła mi do gustu stylizacja Henedy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgadzam się co do butów - są koszmarem. Swój głos oddaje na Marysię. Bardzo spodobał mi się pomysł na rękawy :)
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  20. Buty są straszne, ale Wam stylizacje z nimi wyszły dobrze. Mój głos wędruje do Marysi, świetna stylizacja!
    Oczywiście dwie pozostałe też są świetne, ale praca Marysi najbardziej przypadła mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  21. Według mnie w tej stylizacji wygrywa Heneda :) Nie żeby, któraś stylizacja była zła, bo wszystkie mi się bardzo podobają ;) Jednak na Henedzie połaczenie butów i torebki i płaszcza, no wogóle wszystkiego wprawiło mnie w zachwyt, więc jedno wielkie *.* Xenakk

    OdpowiedzUsuń
  22. Gdy nogi są wyprostowane prezentują się dużo gorzej, jak kopyta
    Głosuję na Klaudię

    OdpowiedzUsuń
  23. Zagłosowała na Cb, ponieważ w Twojej stylizacji buty grają główną rolę, a o to chyba chodzi.
    kreda2

    OdpowiedzUsuń
  24. Moim zdaniem buty do najpiękniejszych nie należą, byłam ciekawa Waszych stylizacji. Ja chyba nie odważałabym się, żeby się do nich zabrać - a jeśli już, to prawdopodobnie nic by z tego nie wyszło... xD Tym razem mój głos idzie do Adama, ponieważ proste rozwiązania dają czasem najlepszy efekt. Stylizacja Klaudii nie przypadła mi do gustu (chyba po raz pierwszy!), natomiast zestawienie Marysi jest ciekawe, ale ja już mam swojego faworyta :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Te buty są okropne :v Mój głos leci na Henedę ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Buty sa fe, ale stylki mega. Glosuję na Marysie, ale Twoja tez jest super. :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Buty po prostu mi się nie podobają, ale stylizacje wyszły całkiem ładne. Urzekła mnie stylizacja Adama i to do niego leci mój głos.

    OdpowiedzUsuń
  28. My vote goes to Heneda! Love the color combination

    x
    mirdith

    OdpowiedzUsuń
  29. peace in the world :))))

    OdpowiedzUsuń
  30. Rzeczywiście, chyba trudne zadanie było. :)
    Z wyborem mam problem. Twoja stylizacja jest baaarzo dobra, wszystko tak super dopasowane. Set Klaudii podoba mi się mniej, w sumie nie wiem czemu, a Marysia najbardziej trafiła w mój gust, i chyba na Nią bym oddała głos, gdyby ankieta była jeszcze czynna. (tak, wczesna jestem XD)

    OdpowiedzUsuń