2015/01/25

Hot Buys'owe Potyczki: Hot Buys Fairisle Sweater

Dzisiejsze wydanie potyczek poświęcone jest szaremu swetrowi z fioletowymi nadrukami (?), który w starplazie gości już jakiś czas. Moim zdaniem to jeden z lepszych HB w tym miesiącu - jest dobrze wykonany, podoba mi się jego kolor, dodanie fioletowych elementów, a jego krój nie jest problematyczny. A jakie jest Wasze zdanie na jego temat?


Stylizacje (ten przykry moment, kiedy wszyscy mają identyczny hairstyle xd):

Propozycja Magdy to street'owy zestaw, w którym główną rolę gra oversize'owy, czerwony płaszcz. Połączenie wygodnego swetra i podartych jeansów z białą, klasyczną koszulą i wysokimi obcasami w szpic to świetny pomysł na zgranie luzu i elegancji. Dodatki to szary kapelusz, kocie okulary i drobna, czerwona kopertówka na drobiazgi. Jestem zaskoczony tym, że lawendowy kolor na swetrze zupełnie nie gryzie się z czerwienią płaszcza :p

Ostatnio spodobało mi się łączenie swetrów ze spódnicami, dlatego nie mogłem odmówić tej pięknej, lawendowej i trochę zbyt dużej, dlatego też od razu znalazła się w moim zestawie. Z dodatkami miałem niewielki problem, ale ostatecznie postawiłem na te w kolorze lawendowym i ciemnym szarym. Pokusiłem się też o dodanie beżowej koszuli, pasującej do jednego z wzorków na swetrze.

Klaudia chyba też lubi ten trend, bo sweter zestawiła z fioletową, metaliczną spódnicą. Postawiła też na biały, podziurawiony blazer oraz proste dodatki w kolorze czerni, bieli i szarości. Sandałki na obcasie, okulary bez oprawek i prostokątna kopertówka mogą wydawać się nudne, ale nie wyobrażam sobie innego wykończenia tego zestawu ^^

Marysia tak jak Magda poszła w miejski klimat. Do ciepłego swetra dobrała  jasną kurtkę i jeansowe rurki. Zabawny akcent w postaci Chanelki opakowanej w tackę i folię to dobry pomysł na urozmaicenie tego zestawu. Obcasy, na grubej podeszwie wydłużają nogi i dodają lalce seksapilu. To luźny, ale też stylowy zestaw. Nawet z wielką colą w dłoni można wyglądać jak z okładki czasopisma c:

Ankieta:

Muszę spiąć poślady, bo się nie wyrobię z potyczkami na ten miesiąc :/

Wyniki:
 

35 komentarzy:

  1. Waham się pomiędzy Adamem i Klaudią, jednakże mój głos trafia na konto Klaudii, gdyż u Adama razi mnie dość wysoko założona spódniczka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Strasznie mi się podobają 2 pierwsze stylizacje i to na nich zagłosuję z komputera oraz telefonu :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Głosik leci do Klaudii, piękna stylizacja c;

    OdpowiedzUsuń
  4. Głos leci do Klaudii, bardzo podoba mi się ta stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zagłosowałam na Klaudię, sama miałam podobny pomysł na ten sweter i jej propozycja najbardziej przypadła mi do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ciężko wybrać jedną stylizacje. Wszystkie są niesamowite i piękne. Mój głos chyba wędruje do drugiej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie stylizacje są bardzo ładne i godne uwagi. Ostatecznie zdecydowałam się zagłosować na Magdę. Jej piękna stylizacja z czerwonym płaszczem, podbiła moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kkaudia lub Adam, obie prace super:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zagłosowałam na Magdę. Jej stylizacja wydaje mi się najciekawsza :)

    OdpowiedzUsuń
  10. O matko nie wiem na kogo zagłosować :o Wszystkie stylizacje są tak piękne, że chyba powstrzymam się od głosu...

    OdpowiedzUsuń
  11. Przykry moment? Historyczny według mnie! :D
    Stylizacja Magdy ciekawa, podoba mi się połączenie swetra z płaszczem. Stylizacja Adama ładna, dopasowane wszystko, tylko ta spódnica za wysoko według mnie. Klaudia to mój zdecydowany faworyt dzisiejszych potyczek! Stylizacja Marysi również przyjemna dla oka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Hahah, dobraliscie sie z tymi wlosami xd
    Tym razem glos leci na Magde. Jest fajnie i streetowo, ten plaszcz to zawsze dobre wyjscie. Twoja stylka nam sie podoba, ale troche widac, ze podniosles spodnice do gory xd U Klaudi nie pasuje nam narzutka, a stylka Marysi fajna, choc bez szalu :D
    Sweter jest super, ale go nie kupilysmy haha.

    OdpowiedzUsuń
  13. Sweter nie zachwyca ,jak większość styczniowych hb. Co do stylizacji to trudny wybór. W pierwszej połączenie czerwieni i fioletu nieźle wygląda. Najlepsza jest chyba druga, chociaż spódnica jest tak wysoko to dałabym pasek. W trzeciej też podoba mi się dobranie spódnicy. A wg. to nie pomyślałabym,że ta torebka jest owiniięta w folie,ale to w sumie racja XD.
    kreda2

    OdpowiedzUsuń
  14. Oddam głos na Magdę, chociaż pozostałe zestawy również są super. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie mam pojęcia, muszę się zastanowić xd

    OdpowiedzUsuń
  16. wszyscy z załogi kochają te włosy :D
    hmm.. a ja oddaje głos na kotkę.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawe wykorzystanie tego hb, każdy na swój sposób stworzył świetną stylizację. Dzisiaj swój głos oddaje na Adama ;)
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  18. heneda&kotka888mxd, ale głosuję na henedę. piękna ta spódnica
    marcelq

    OdpowiedzUsuń
  19. Stylizacja Magdy jest ładna, wszystko gra, u Klaudii podoba mi się połączenie sweter+spódnica, ale nic więcej, a stylka Marysi ciut za prosta, więc Adam, głos na Ciebie, genialna stylizacja. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystkie stylizacje są świetne i miałem dylemat, na kogo zagłosować. Ostatecznie wybrałem propozycję Adama :)

    OdpowiedzUsuń
  21. That was a tough one, but I finally decided for emipaula! I'm so surprised of how it can look good the red touches with that sweater with hints of purple! AMAZING!
    - mirdith

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak dla mnie to Marysia wygrała te potyczki :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Magda! Uwielbiam jej utfit. Jednak każdycsobie poradził z tym sweterem.

    OdpowiedzUsuń
  24. Hah! Tak jak sądziłam. Gratulacje. :D

    OdpowiedzUsuń
  25. szczerze mówiąc żadna mi jakoś specjalnie do gustu nie przypadła, ale głosowałam na Adama

    OdpowiedzUsuń