2015/01/21

Nagrody dla Najaktywniejszych Komentatorów

Ugh, wiem. Zawaliłem ostatnio pracę na blogu, ale mam dołek i nic mi się nie chce. Dzisiaj się zebrałem do roboty i ogarniania tego wszystkiego, ale nie wiem czy znajdę czas do piątku, bo zaliczam matematykę na dwa - Adam naukowiec 8)
Chcę się zrekompensować, dlatego dzisiaj dam 10 nagród (w tym LE, YH, Tribute i rzecz z pierwszej kolekcji SAP dla najaktywniejszej osoby z listy, jest więc chyba o co walczyć :p).

Okej, sprawdziłem też komentarze z ostatniego tygodnia i zaktualizowałem listę. Jeśli chodzi o osoby, które się w tym tygodniu na nią dostały to jest to - Mirdith. Gratuluję :) Od przyszłego tygodnia będziesz brana pod uwagę podczas losowań dla osób z listy. Szansę na dostanie się na listę mają też marcelq, Marysia...xd, _Carolciaaa i Babcia Vaire (ta ostatnia musi usunąć ustawienia prywatne, żebym wiedział czy obserwuje bloga i podać swój stardoll'owy nick, o ile tylko chce).
Nagrody za zeszły tydzień:
Spódnica - czekoladka333
Blazer - miss_miley_van
Iphone - -SWEET-GIRL-22
Kapelusz - B.E.A.T.K.A
Wianek - Xenakk

Gratuluję, nagrody już czekają na Was w bazarze  :)

Nagrody na ten tydzień:
Aby wziąć udział w losowaniu którejś z tych nagród, musisz znajdować się na TEJ LIŚCIE, być obserwatorem bloga i zgłosić się pod tym postem. Jeśli jeszcze nie ma Cię na liście najaktywniejszych komentatorów to żaden problem - bądź aktywny, komentuj regularnie posty, a
może już za tydzień tam trafisz. 
  
Komentatorem tego tygodnia zostaje Mirdith, gratuluję. Wystaw coś za 50 sd na konto Heneda  :)

33 komentarze:

  1. Mi się udało wszystko w tamtym tygodniu ogarnąć na dwa XD
    Zglaszam się do loterii, chciałabym koszulę z Le :D
    punkkokoo

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje :D No i zgłaszam się na ten tydzień ;) Chciałabym spodnie, futerko lub buty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję:)
    Zgłaszam się do kolejnego losowania , chciałabym futerko lub koszule z LE:D

    OdpowiedzUsuń
  4. zglaszam sie, mam spodniczke i kopertowke

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się, z tych rzeczy jedynie nie mam futerka, bardzo chciałbym je posiąść ❤

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się. Mam kopertówkę, spódnicę i dwa topy z rękawami.
    Aleksandra0308

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie przejmuj się, my możemy poczekać na Twoje stylizacje, Ty lepiej wszystko sobie wyprostuj w sprawach szkolnych :)
    Gratuluję!
    Zgłaszam się, niczego nie mam. Najbardziej zależy mi na futerku lub topie obok niego, ale ucieszę się ze wszystkiego! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo dziękuję! Gratuluje!
    Zgłaszam się, chciałabym futerko lub biało-czarno-różową bluzkę na ramiączkach :)
    Czekoladka333

    OdpowiedzUsuń
  9. dziękuję :D
    zgłaszam się, nie posiadam żadnej rzeczy z powyższych

    OdpowiedzUsuń
  10. Oh! I didn't see that coming! :D So happy! Thank you very much <3
    So, I have to say for which items I would like to be part of the raffle? I will like to try my luck with the Dior Skirt :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje!
    Zgłaszam się
    Mam kremowa bluzkę Chanel, fioletowa kopertówke Tribute, biała spodnice (chyba Dior)
    Chciałabym futerko ♡
    Kotek717

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję i zg się :)

    misswiolet123

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo dziekujemy!
    Z nowych ubran do oka wpadlo nam futerko, wiazany top na szyi i torebka z lewej strony ;)
    Powodzenia w zdaniu z matmy, my juz cieszylysmy sie, ze szkola ogarnieta, a od weekendu lezymy chore w lozku i znow sa zaleglosci... A nam sie tak nie chce tego robic w przyszlym tygodniu (bd mialy ferie) :'(

    OdpowiedzUsuń
  14. No proszę bardzo, dopiero co wróciłam i już mam szansę na ponowne znalezienie się na liście :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulacje!
    Zgłaszam się, interesuje mnie płaszcz.

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgłaszam się, mam bluzkę Chanel :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziękuję bardzo :* Zgłaszam się, nie mam nic. Xenakk

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratulacje.
    Zgłaszam się. Mam spódniczkę diora, bluzkę chanel(serduszko) i torebeczkę tribute a zależy mi na futerku :))
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziękuję i zgłaszam się, mam bluzeczkę GV, kopertkówkę Valentino, spódniczkę Dior i bluzkę z serduszkiem Chanel. :)
    -sweet-girl-22

    OdpowiedzUsuń
  20. zgłaszam się;)
    jaka-gwiazdka

    mam top ysl, tshir chanel i torebke valentino

    OdpowiedzUsuń
  21. Mimo, że niczego nie muszę zaliczać to jestem ostatnio bardzo zajęta, masa sprawdzianów itd już na nowy semestr, poza tym kłopoty w domu także no... Komentuję kiedy mam czas XD
    Zgłaszam się do losowania i marzę o futrze :o
    Weronikao99

    OdpowiedzUsuń
  22. Stay strong Adam, zdasz tą matmę... Musisz XD
    O ale widzę walkę o to futerko :') Też je chcę :')
    Zgłaszam się #oloy

    OdpowiedzUsuń
  23. gratuluję . bardzo chciałabym futro lub koszulkę z le .
    Klaudialigenza

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo chciałbym mieć futro z SAP!
    Gratuluję wszystkim zwycięzcom!

    I serio zaliczasz matematykę na 2? Nie wierzę... ;d

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluję serdecznie. Wszystkie nagrody bardzo mi się podobają, a o futerku wręcz marzę ;P

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratulacje! :D
    Zgłaszam się, najbardziej ucieszyłabym się z futra, spódniczki, zapinanej bluzki lub tej z Chanel. :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Oj, nagrody fantastyczne, a futro z pierwszego SAP marzy mi się odkąd przegapiłam tę kolekcję z starplazie.

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratulacje :)
    Nagrody są świetne. Zgłaszam się. Jednak uważam że i tak za dużo dajesz nagród :)
    Maniakpupili

    OdpowiedzUsuń
  29. Zg się, wszystkie rzeczy są piękne.
    kreda2

    OdpowiedzUsuń
  30. Będę się starać. ;) Caramel na szczycie ostatnio, gratuluję. ;*

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja się ostatnio zapuściłam z komentowaniem , jak zresztą wszystkim w internecie.
    Najbardziej chciałabym wiązany top na szyi z YSL

    OdpowiedzUsuń
  32. Zgłaszam, nie mam nic, ucieszę się z każdej rzeczy :D
    Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  33. zapomniałem o tych loteriach więc nawet się nie spodziewałem, ale to miłe! poza tym całkiem fajne rzeczy do wygrania
    marcelq

    OdpowiedzUsuń