2015/01/13

Love, love is something to believe in

Zacząłem w niedzielę nadrabiać polski, bo od grudnia nie robiłem notatek - wyszło mi ponad 30 stron, dodatkowo kilka odcisków na palcach, nie wspominając już o  pocie, krwi i łzach jakie się przelały przez czas pisania. Nie, no. Tak dramatycznie to nie było, ale moi znajomi dostali milion snapów, jak to mi się nie chce tego robić i jak się świetnie zabieram do roboty xd Już nigdy nie zaniedbam polskiego (chociaż jak znam życie to zacznę robić to już po następnej lekcji...). I zazdro tym co mają ferie od tego piątku :(

Płaszcz - Tommy Hilfiger | Podszewka - Miss Stardoll World | Sweter - Hot Hot Buys | Spodnie - Nelly.com | Torba - Young Hollywood | Botki - Ralph Lauren Denim & Supply | Rękawiczki - Tommy Hilfiger | Szalik - Apres Ski | Czapka - Bonjour Bizou | Okulary - Chanel


Zostało jeszcze 10 stylizacji do końca challenge'a :D


35 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się stylizacja, sama zakupiłam ten płaszcz, mimo że według mnie trudno użyć go w jakiś fajny sposób. Kiedy ostatnio robiłam stylizację z nim to też użyłam tego sweterka HHB. Idealnie do siebie pasują.

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialna stylizacja! Bardzo fajnie połączyłeś płaszcz z szalem i torebką. Dodałabym podszewkę i byłoby idealnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam ferie od tego piątku :)
    Stylizacja bardzo mi się podoba. Jest taka typowo zimowa. Połączenie tego cudownego płaszcza na którego szkoda mi kasy z równie ładnym szalem bardzo ciekawie się prezentuje. Sweter oraz torebka i buty fajnie uzupełniają całość tworząc interesujący zimowy strój.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczna stylizacja. Zimowo się zrobiło dzięki niej :D
    Ja mam od piątku... wolałabym później, żeby mieć krótszą przerwę przed świętami. Chociaż w tym roku mi pasuje! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Współczuję. :( Od kiedy Ty masz ferie?
    A stylizacja jest cudowna, uwielbiam taką kolorystykę. <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Płaszcz jak dla mnie bez rewelacji, jak zresztą cała kolekcja TH.
    W każdym razie stylizacja baardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna stylizacja. Wszystko do siebie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna stylizacja mimo tego że nie lubię tego nakrycia :D Super tu torebka wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też tak mam, powinnam się uczyć i wysyłam 32476547 snapów jak to bardzo mi się nie chce. Snapchat ważniejszy niż nauka, a co. Bardzo ładnie i chociaż sam płaszczuk mnie nie powalił, tak w tej stylce wygląda cuuudownie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Boze, ale sie nameczyles xD My snapa nie mamy, ale kiedy powinnysmy sie uczyc to wszystko robi sie nagle duzo ciekawsze; instagram, tumblr, facebook, blogi o sd i nawet sciana haha. Najwazniejsze, ze masz to za soba! My wlasnie zrobilysmy dzisiejsza prace domowa z polaka i siadamy do nauki angielskiego. Pewnie zanim sie skupimy to bedzie obiad, wiec zaczniemy o 19 znajac zycie.
    Stylka swietna, ten plaszcz nas totalnie powalil! Jest uroczy i kojarzy nam sie z prawdziwa, cudowna zima :D 10 stylek? Troche Ci zajmie xd

    OdpowiedzUsuń
  11. Jezu, a ja myślałem, że 12 stron zaległości (też z polaka) to dużo XD
    Stylka bardzo ładna :3

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna, zimowa stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja powinnam się uczyć z chemii, ale chyba się nie wyrobię. Zawsze jak mam się uczyć to znajduję sobie coś lepszego do roboty. :p
    Stylizacja bardzo mi się podoba, świetnie wykorzystałeś płaszcz. Jest zimowo, ale stylizacja sprawia wrażenie tak przytulnej, że ho ho. :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Stylka bardzo fajna! Ja mam ferie dopiero od 2 lutego.

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna i nawet podszewka jest xD
    U mnie ferie zaczynają się za tydzień :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Zastanawiałam się nad kupnem tego płaszczyka i chyba mnie przekonałeś, stylka bezbłędna :D Czuję ten klimacik zimy ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo mi się podoba, po prostu niczego jej nie brakuje.
    kreda2

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja ma ferie od połowy lutego..
    Piękna stylizacja <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Ładnie się wszystko zgrywa w stylizacji. Włosy niemalże wychodzące zza kurtki i golfa oraz doskonale dobrana czapka. Kupiłeś mnie.

    Borze, Adam. Nie masz się czym przejmować! Ja ostatnio robiłam notatki z polskiego w gimnazjum. Ogólnie jakiekolwiek notatki ostatnio robiłam w gimnazjum i jakoś przeżyłam te trzy lata XD

    OdpowiedzUsuń
  20. Oj, bardzo ładnie Ci wyszło. Nie podoba mi się ten płaszczyk, ale u Ciebie wygląda fenomenalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ja mam ferie dopiero w lutym, a teraz mam podboje ze studniówką i zapierdzielem szkolnym, wiecwspólczuje. c;

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo ładna stylizacja, pasująca do pogody :D ja również ferie w lutym ;c
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak ja żałuję, że nie kupiłam tego swetra. Look cudowny :) Xenakk

    OdpowiedzUsuń
  24. Genialna, świetnie wystylizowałeś ten płaszczyk, a szalik z Apres Ski doskonale tutaj pasuje! C:

    OdpowiedzUsuń
  25. Ładna, podoba mi się ten szal w stylizacji:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ładna,szal mi się nie podoba :/

    misswiolet123

    OdpowiedzUsuń
  27. OMG! That is perfection!!! Even the part of the coat between legs is very well thought! I LOVE IT!

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudna, druga wersja lepsza.
    Ja mam ferie ostatnia, bo woj. małopolskie, ale w sumie nie jest źle :D

    OdpowiedzUsuń
  29. mnie jeszcze tydzień czeka zanim ferie i góry :<
    super stylizacja! bardzo przekonywująca do zakupu tej kurtałki :D

    OdpowiedzUsuń