2015/01/03

Golden Rain



25 komentarzy:

  1. Ciekawa, choć zdecydowanie nie mój styl :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podobna do poprzedniej, ale równie ładna. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna, podoba mi się niecodzienne użycie złotego stroju :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podobna do twojej poprzedniej, ale nadal świetna :))

    OdpowiedzUsuń
  5. zjawiskowa, choć w sumie chyba nie do końca jestem przekonana do tych złotych body, czy jak to nazwać :p buty, chyba też przerobione graficznie, nie?

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest taka sukienka, ktora przeoczylysmy czy to taka fajna przerobka?
    Troche szkoda, ze zlote body maja tak bardzo widoczne zakonczenie, ale mimo wszystko wyszlo ladnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pomniejszona sukienka, ciekawie się prezentuje. Świetny pomysł! Jedyne, czego tu nie lubię to dolna część tego body, która trochę dziwnie leży.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nawet dół tego body mi tu nie przeszkadza, wyszło cudnie, a te przerobione koturny - boskie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie. Wyglądasz zjawiskowo Yukimi <3 Xenakk

    OdpowiedzUsuń
  10. super to wygląda :D równie piękna jak poprzednia Twoja stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeśli już dla królowej to dałabym chyba inne buty, ale ok.
    kreda2

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak... gladiatorsko! :D Podoba mi się, świetnie wykorzystałaś tego złotego kostiumu (?).

    OdpowiedzUsuń
  13. Genialnie, sukienka w krótszej wersji wygląda o wiele lepiej! Świetnie przerobione buty.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładnie,tylko dół mi się nie podoba.

    misswiolet123

    OdpowiedzUsuń
  15. Wolałam poprzednia wersję, ale ta także mi się podoba. Boskie buty

    OdpowiedzUsuń
  16. Podoba mi się ale nie jestem zachwycona ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jaka Królowa! Świetna!
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  18. body na sukience wygląda dziwnie, ale poza tym okej!

    OdpowiedzUsuń